راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعرفه مکالمه و اینترنت ایرانسل برای حج ۱۴۰۱ اعلام شد

تخفیف‌های مکالمه و اینترنت ایرانسل ویژه حجاج، به مناسبت فرارسیدن زمان حج و باهدف رفاه و آسایش بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران ، ارائه‌شده است. مشترکان ایرانسل، می‌توانند از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به مدت سه ماه، این خدمات را در کشور عربستان سعودی دریافت کنند.


بسته اینترنت


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تعرفه‌های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC، Zain و Mobily در نظر گرفته‌شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بسته اینترنت ویژه حجاج با تخفیف رادارند. این بسته، با حجم ۱.۵ گیگابایت و مدت ۶۰ روز، باقیمت ۱۸۰هزار تومان عرضه‌شده است.
فعال‌سازی این بسته با شماره‌گیری کد دستوری ۴#*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است. امکان فعال‌سازی این بسته برای حجاج، به‌دفعات وجود دارد.


تعرفه تخفیفی مکالمه و پیامک


همچنین هزینه هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان، ۶۰۰۰ تومان خواهد بود. هزینه ارسال هر پیامک، ۱۵۰۰ تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه نیز ۶۰۰ تومان است. دریافت پیامک در زمان رومینگ، رایگان است.

مشترکان ایرانسل در کشور عربستان، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷* ، سیم‌کارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد.

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورداستفاده در اپلیکیشن‌های تلفن همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده خود اطمینان حاصل کنند.


فعالسازی خدمت رومینگ


فعال‌سازی خدمت رومینگ از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت ایرانسلی و یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است. به این منظور، مشترکان ایرانسل لازم است در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، ابتدا گزینه «سایر» را انتخاب کنند، سپس در قسمت «پرونده» و پس‌ازآن قسمت «خدمات رومینگ»، رومینگ خط خود را فعال کنند.

منبع روابر عمومی ایرانسل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.