راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تکنوتجارت برگزار می‌کند / وبینار رایگان آینده استارتاپ‌های فین‌تکی در بازارهای نوظهور

شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) وبینار آینده استارتاپ‌های فین‌تکی در بازارهای نوظهور را با تدریس رضا قربانی، رئیس کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران و مؤسس گروه رسانه‌ای راه پرداخت برگزار می‌کند.

این وبینار باهدف آشنایی، معرفی، کسب دانش و استفاده از تجربیات در حوزه استارتاپ‌های فین‌تکی برگزار می‌شود و این فرصت را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا بدون پرداخت هزینه دانش و آگاهی خود را در این حوزه افزایش دهند. علاوه بر این، آشنایی با خدمات و حمایت‌های شتاب‌دهنده تکنوتجارت و امکانات و تسهیلاتی که در قالب فراخوان اولین دوره جذب استارتاپ در شتاب‌دهنده تکنوتجارت تخصیص می‌یابد از دیگر اهداف برگزاری این وبینار است.

در این وبینار که توسط رضا قربانی در روز 18 خردادماه، رأس ساعت 18:30 برگزار می‌شود، موضوعات مختلفی از جمله «از فین‌تک تا تک‌فین»، «نسل‌های فین‌تک»، «فین‌تک ۲.۰» و «پایان فین‌تک» مورد بحث قرار خواهد گرفت.

مخاطبان اصلی این وبینار دوساعته کسب‌و‌کارهای نوپا، علاقه‌مندان و فعالان اکوسیستم استارتاپی و علاقه‌مندان و فعالان حوزه فین‌تک هستند و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند از موقعیت ویژه در جریان بررسی درخواست‌های ثبت‌‌شده در جریان فراخوان اولین دوره جذب شتاب‌دهنده تکنوتجارت بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار رایگان، می‌توانند از طریق این لینک، درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.