راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در هفت عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند

کارشناس عملیات فنی (windows server)

شرح شغل:

  • نصب و هاردنینگ سیستم عامل‌ها مطابق استانداردها
  • نصب و deploy سرویس‌های عملیاتی بر روی سرورها
  • پایش مستمر لاگ‌های مربوط به سرویس‌ها
  • ایجاد و به روزرسانی مستمر سرورهای Staging

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • تسلط بر ویندوز سرور (MCSE)
  • تسلط بر IIS و عیب یابی سرویس‌های وابسته
  • تسلط بر طراحی و راه‌اندازی کلاستر و HA جهت سرویس‌های تحت وب
  • تسلط بر پیکربندی و نگهداری سرویس‌های مانیتورینگ و جمع آوری لاگ

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس نرم‌افزار

سابقه کار:

  • سه سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

کارشناس نوآوری

شرح شغل:

  • همکاری در آینده‌پژوهی و رصد فن آوری ها و محصولات در عرصه ملی و بین‌المللی
  • همکاری در آینده‌پژوهی و رصد حوزه فین‌تک و شرکت‌های نوپا
  • انجام مطالعات امکان‌سنجی جامع جهت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپا
  • تهیه گزارش تحلیلی از مطالعات انجام شده
  • برقراری ارتباط B2B با استارتاپ‌ها
  • برنامه‌ریزی و پیگیری جهت شناسایی شرکت‌های استارتاپی در حوزه فین‌تک

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • تسلط به زبان انگلیسی
  • تسلط به گزارش نویسی
  • آشنایی با مدل های توسعه کسب و کار
  • برقراری ارتباط و تعامل موثر
  • تفکر تحلیلی و خلاقانه
  • پیگیری و نتیجه گرایی
  • جستجوگری

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس صنایع / مدیریت

سابقه کار:

  • سه سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

کارشناس حسابداری مدیریت

شرح شغل:

  • همکاری در تهیه بودجه تعهدی و نقدی
  • تهیه گزارش‌های انحراف بودجه و انجام تحلیل کارشناسی
  • تهیه و کنترل صورت‌وضعیت‌های هزینه‌ای و درآمدی
  • تحلیل گزارش‌های درآمدی و هزینه‌ای
  • انجام امور مربوط به کنترل هزینه و تحلیل‌های لازم

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • آشنايی کامل با فرايندهای بودجه‌ريزی و کنترل هزينه
  • آشنايی با سيستم‌های کنترل مديريتی
  • تفکر تحليلی
  • دقت و جزئی نگری
  • مهارت های ارتباطی
  • مسئوليت پذيری

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس مالی / حسابداری

سابقه کار:

  • سه سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

کارشناس برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد

شرح شغل:

  • انجام امور مربوط به تهیه و تدوین برنامه‌ریزی‌های سالیانه و فصلی (OKR)، پایش و ارزیابی عملکرد، کنترل پروژه و تحلیل محصولات
  • تدوین، پایش و ارزیابی شاخص‎های کلیدی عملکرد و برنامه‌ریزی‌های فصلی و سالیانه (OKR) واحدهای سازمانی و سازمان و تحلیل و عارضه‌یابی میزان تحقق و اهم دلایل عدم تحقق اهداف
  • گردآوری داده‌های مربوطه به شاخص‎ها و پیشرفت اقدامات و نتایج OKRهای واحدهای سازمانی و سازمان از منابع اطلاعاتی موجود
  • هماهنگی و برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌های سالیانه و فصلی واحدهای سازمانی و بررسی و ارائه اصلاحات لازم
  • کنترل و به‌روزرسانی پیشرفت فعالیت‌های پروژه و پیگیری تصویب پروژه‎ سازمانی تعریف شده توسط مدیریت عامل
  • رسیدگی و پیگیری کلیه مصوبات جلسات و ارائه گزارش پیشرفت مصوبات

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • تسلط بر مفاهیم و ابزارهای مدیریت و کنترل پروژه، دانش و اصول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی عملیاتی
  • آشنایی به استاندارد‎های PMBOK و ایزو 9001
  • آشنایی با اصول و مفاهیم ارزیابی عملکرد
  • آشنایی با رویکرد حل مسئله
  • تفکر تحلیلی و سیستمی
  • کلان نگری
  • برقراری ارتباط موثر
  • پیگیری و نتیجه گرایی

مدرک تحصیلی:

  • فوق لیسانس صنایع / مدیریت

سابقه کار:

  • سه سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

Data Warehouse Admin

شرح شغل:

  • بررسی وضعیت فعلی انباره داده
  • بهینه‌سازی و ارتقاء کارایی انباره داده
  • بررسی معماری انباره داده
  • ارائه راهکارهای مانیتورینگ انباره داده
  • ارائه مشاوره در حوزه طراحی و توسعه انباره داده
  • نظارت بر بهره‌برداری از انباره داده توسط تیم‌های توسعه و سرویس‌های موجود

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • تسلط به مباحث SQL Server Administration
  • تسلط به مباحث Backups, Restores, Recovery Models
  • تسلط بر مفاهیم Performance Tuning
  • آشنایی با مفاهیم High Availability (HA) , Disaster Recovery (DR)
  • داشتن تجربه کاری با عنوان DBA یا نقش‌های مشابه
  • جستجوگر و توانا در حل مسئله و ارائه راهکار مناسب در برخورد با مشکلات .
  • داشتن روحیه کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و خلاقیت

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس کامپیوتر / فناوری اطلاعات

سابقه کار:

  • پنج سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

Data Analysis

شرح شغل:

  • شناسایی و پیاده‌سازی الگوهای رفتاری و الگوریتم‌های داده‌کاوی
  • پیاده‌سازی ساختارهاي داده‌کاوی و پیش‌بینی متناسب با نیازهای شناسايی شده
  • تست و Train کردن مدل‌های داده‌ای
  • برقراري ارتباط موثر با خبرگان هر سيستم و شناسايي روابط داده‌ای پيچيده
  • پیاده‌سازی چرخه اعتبارسنجی داده‌ها شامل پاک‌سازی، ترميم افزودن اطلاعات موردنیاز داده‌کاوی
  • تجزیه‌وتحلیل داده‌ها با استفاده از ابزارها و روش‌های استاندارد آماری
  • پيگيری نهادینه‌سازی داده‌کاوی از طريق همراهی در نحوه بهره‌برداری از الگوها با ذی‌نفعان

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • تسلط کامل به الگوریتم‌های داده کاوی ، کاربرد و توسعه آنها
  • تسلط کامل به زبان برنامه‌نویسی Python و نحوه پیاده‌سازی الگوریتم‌های داده کاوی در آن
  • تسلط کامل به زبان پرس و جوی TSQL
  • آشنایی با مفاهیم هوش تجاری، شامل انباره داده و روش‌های مدل‌سازی داده
  • آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی SQL Server
  • آشنایی با مفاهیم تحلیل‌های آماری و ریاضیات
  • توانایی پیش پردازش (Preprocessing) و بصری سازی اطلاعات (Visualization)
  • داشتن مهارت‌های ارتباطی و شناسایی نیازمندی‌های ذی‌نفعان
  • جستجوگر و توانا در حل مسئله و ارائه راهکار مناسب در برخورد با مشکلات
  • با انگیزه و علاقمند به یادگیری مطالب جدید

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس کامپیوتر / آمار و احتمالات

سابقه کار:

  • پنج سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

SoftwareTester

شرح شغل:

  • حصول اطمینان از عملکرد درست ویژگی‌های نرم افزار توسعه داده شده توسط کارشناسان توسعه نرم‌افزار
  • طراحی و ارائه سناریوهای تست نرم‌افزار و مستندسازی آن
  • توسعه تست های خودکار (تست های عملکردی) نرم‌افزار براساس توصیف قابلیت های مورد انتظار
  • توسعه و اجرای تست های غیر عملکردی
  • اطمینان از انطباق محصول پیاده سازی شده با نیازمندی‌های مطرح شده
  • مستندسازی مشکلات گزارش یا شناسایی شده نرم‌افزار و ارائه آنها به کارشناسان توسعه نرم‌افزار
  • تولید مستندات محصول و اطمینان از صحت و جامعیت آنها

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • مسلط به تهیه مستندات تست نرم‌افزار در سطح unit ،integration ،system
  • آشنایی با طراحی Test Caseو Test Procedure
  • آشنا با ابزارهای خودکارسازی تست نرم‌افزار
  • آشنا با مفاهیم برنامه‌نویسی
  • قابلیت طراحی و پیاده‌سازی سناریو تست خودکار
  • قابلیت تست نرم‌افزار مبتنی بر تست شیت
  • دارای روحیه کار تیمی و توانایی نگاه جزیی نگر و دقت نظر

مدرک تحصیلی:

  • لیسانس نرم‌افزار / برق الکترونیک

سابقه کار:

  • یک سال

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن کارت خرید

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال رزومه خود از طریق سایت شرکت، در صفحه فرصت‌های شغلی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.