راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع پشتیبانی اینستاگرام از ان‌اف‌تی

کسری حسنی / ان‌اف‌تی‌ها که به عنوان شبکه آثار هنری بر بستر بلاکچین شناخته می‌شوند، از روز دوشنبه به صورت آزمایشی در اینستاگرام کار خود را شروع می‌کنند. طبق آخرین اخبار، این شبکه اجتماعی وابسته به متا، قصد دارد ان‌اف‌تی‌های شبکه اتریوم، پولیگون، سولانا و فلو را تحت پوشش خود قرار دهد.

 این شبکه‌ها درصد زیادی از معاملات کلکسیون‌ها را در اختیار دارند. به عنوان مثال کلکسیون Bored Apes تحت شبکه اتریوم است. این آزمایش برای برخی طرفداران ان‌اف‌تی‌ها در ایالات متحده در دسترس خواهد بود اما همچنان پشتیبانی از این 4 شبکه قطعی نشده‌است.

 اینستاگرام قصد دارد از والت‌های پرکاربردی مثل MtaMask استفاده کند و کاربران می‌‎توانند با اتصال والت‌های خود، مالکیت ان‌اف‌تی‌های خود را اثبات کنند و آنها را در پروفایل خود بارگذاری کنند و سازندگان آنها را تگ کنند. این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که پست کردن و اشتراک‌گذاری ان‌اف‌تی‌ها کاملا رایگان است. این اقدام همانند اقدام توییتر در ماه ژانویه و امکان بارگذاری ان‌اف‌تی‌ها برای عکس پروفایل است.

این اقدام می‌تواند نشانگر نگرش فرهنگی جدید نسبت به ان‌اف‌تی‌ها باشد. در حال حاضر اینستاگرام یک میلیارد کاربر فعال دارد و بسیاری از این کاربران از این پلتفرم برای تبلیغ و بازاریابی هنر خود استفاده می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.