راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون شد

در مراسمی با حضور مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شیخ حسینی با حکم حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون به‌عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی محمد شیخ حسینی را به سمت سرپرست بانک توسعه تعاون منصوب کرد. وزیر تعاون در حکم او نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست بانک توسعه تعاون» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به ذات اقدس‌الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و مؤید باشید.»

شیخ حسینی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون پیش از این در این بانک مدیریت شعب استان تهران، مدیریت شعب استان اصفهان و مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشته است.

گفتنی است در مراسم انتصاب شیخ حسینی، غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، سید باقر فتاحی، امیر هوشنگ عصارزاده و محمد جعفر ایرانی اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و معاونین بانک همراه حضور داشتند و پیام تشکر وزیر از زحمات و تلاش‌های چندین ساله حجت‌اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک خوانده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.