راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری بانک تجارت منتشر شد / یک فرصت ویژه برای توسعه استارتاپ‌ها

فراخوان سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری بانک تجارت (تکنوتجارت) با هدف رشد و توسعه استارت حوزه‌های فین‌تک و تجارت الکترونیک منتشر شد.

بر اساس این فرخوان که مهلت ثبت‌نام در آن تا 31 خردادماه 1401 است، استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، تجارت الکترونیک، سرویس‌های نوآورانه حسابداری و مالیاتی، دیجیتال‌مارکتینگ و هوش مصنوعی و بیگ‌دیتا در اولویت بررسی قرار خواهند داشت.

انطباق موضوع درخواست با حوزه‌های اولویت‌دار سرمایه‌گذاری، رسیدن محصول به مرحله درآمدزایی و جذب سرمایه با هدف رشد و توسعه استارتاپ‌ها شرایطی است که تکنوتجارت برای استارتاپ‌های متقاضی شرکت در این فراخوان در نظر گرفته است.

بر این اساس توسعه بازار استارتاپ از طریق اتصال به شبکه بزرگ مشتریان بانک تجارت، بهره‌مندی از سرمایه‌های غیرنقدی تکنوتجارت شامل مشاوره کسب‌وکار، حقوقی، تیم‌سازی، مالی و حسابداری و دیجیتال‌مارکتینگ، تزریق سرمایه متناسب با مرحله رشد استارتاپ و امکان استقرار در کارخانه نوآوری تجارت در نزدیکی میدان آزادی، از مزایای این فراخوان برای استارتاپ‌های برگزیده به‌ حساب می‌آید.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تکنوتجارت مراجعه کرده یا با شماره تماس 58302-021 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.