راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمیسیون بورس و اوراق بهادار و ریپل با تعویق پرونده تا سال 2022 موافقت کردند

کسری حسنی / مدیران ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار توافق کرده‌اند که رسیدگی به پرونده و جلسات استماع را تا پایان سال 2022 به تعویق بیندازند؛ این بدان معناست که به احتمال زیاد این پرونده تا سال 2023 به طول بینجامد. این تمدید تحت نظر طرفین در نامه‌ای به قاضی سارا نتبرن که ریاست این پرونده را بر عهده دارد، ارسال شد. او با این توافق موافقت کرد. این خبر توسط توییتر جیکز فیلان، وکیل مدافع این پرونده، منتشر شد.

این دعوای حقوقی از طرف ریپل در جهت اثبات آن است که XRP یک ارز است و به عنوان بخشی از دارایی‌های دیجیتال XRP به شمار می‌رود. ریپل تلاش دارد تا پرداخت‌های فرامرزی برای سرمایه‌گذاران با کارمزد اندک میسر شود. ریپل همچنین خواستار انطباق با ISO 20022 برای حمایت از بانکداری بین‌المللی است. ISO 20022 یک استاندارد بین‌المللی برای تبادل پیام‌های الکترونیکی بین موسسات مالی است.


برنامه جدید از چه قرار است؟


بر اساس مفاد جدید این نامه، تیم دفاعی باید اظهارات خود و هرگونه درخواستی علیه شهود را تا 2 اوت ارائه کند، در حالی که اعتراضات باید تا 2 نوامبر ارائه شوند. علاوه بر این، پاسخ به‌هرگونه مخالفت باید تا 20 دسامبر ارائه شود.

این برنامه جدید مربوط به سخنرانی معروف سال 2018 ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC است که در آن او اظهار داشت که بیت‌کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند. SEC می‌خواهد بخشی از سخنرانی و همچنین برخی از ایمیل‌ها و اسناد هینمن، با مطرح‌کردن ادعاهای امتیازی جدید از سوابق حذف شود.

XRP که وابسته به ریپل است، در 24 آوریل برای چهارمین روز متوالی در معرض خطر قرار گرفت و به‌روزرسانی جدید، تغییر قابل توجهی در قیمت آن ایجاد نکرد. XRP در زمان تنظیم این خبر با قیمت 0.70689 دلار به ازای هر توکن معامله می‌شد و در طول 24 ساعت ارزش آن 0.99 درصد کاهش پیدا کرد. در حال حاضر این توکن 82 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 3.84194 دلار معامله می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.