راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف کارت‌به‌کارت دیجی‌پی تا پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد

سقف کارت‌به‌کارت برای کارت‌های بانکی ملت، ملی، شهر، مسکن، پاسارگاد، سامان، رفاه، نور، کشاورزی و پارسیان در اپلیکیشن دیجی‌پی تا پنج میلیون تومان افزایش‌ پیدا کرده است. برای استفاده از این قابلیت، کارت‌ بانکی مبدأ باید در سامانه شاپرک ثبت شود.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، کارت‌های بانکی ملت، ملی، شهر، مسکن، پاسارگاد، سامان، رفاه، نور، کشاورزی و پارسیان تحت پوشش خدمات پرداخت‌سازی قرار دارند، بر این اساس سقف کارت‌به‌کارت از مبداء این بانک‌ها به دیگر کارت‌های شتاب، به پنج میلیون تومان افزایش‌ پیدا کرده است.

برای استفاده از خدمات پرداخت‌سازی و انجام کارت‌به‌کارت با سقف مبلغ جدید، کاربر باید کارت‌های بانکی خود را در سامانه شاپرک ثبت کند. ثبت کارت‌ بانکی در شاپرک، در واقع برای احراز هویت کارتی است که پرداخت‌های بانکی با آن انجام می‌شود.

از آنجایی‌ که وب‌سایت شاپرک، گزینه مستقیم ثبت کارت ندارد، برای ثبت کارت باید از اپلیکیشن‌های مجاز و مطمئن پرداخت، مانند دیجی‌پی  استفاده کرد.

برای ثبت کارت پس از ورود و اجرای برنامه، ابتدا باید گزینه کارت‌به‌کارت در صفحه اصلی  اپلیکیشن دیجی‌پی انتخاب شود. در صفحه جدید، بعد از وارد کردن اطلاعات کارت مبدأ و کلیک روی دکمه «ادامه»، این پیغام به نمایش درمی‌آید: «برای انتقال وجه تا سقف پنج میلیون تومان، می‌توانید کارت خود را در سامانه شاپرک ثبت کنید.» سپس باید روی دکمه «ثبت کارت» کلیک شود که در پی آن صفحه جدیدی در مرورگر  باز می‌شود. در این صفحه نوشته‌ شده: «لطفاً متن داخل تصویر را وارد کنید.» بعد از وارد کردن کد پنج‌رقمی موجود در صفحه، باید دکمه ادامه انتخاب شود.

کاربر در این مرحله ابتدا باید کد تأیید هاب فن‌آوران مالی شاپرک را که به شماره موبایلش ارسال‌ شده، بنویسد. در مرحله بعد هم شماره کارت و تاریخ انقضای آن را وارد کند و در نهایت تیک عبارت «با شرایط و قوانین ثبت کارت موافقم» را بزند. بعد از سپری‌کردن تمام مراحل عبارت «کارت با موفقیت ثبت شد» نمایش داده می‌شود.

در پایان هم کاربر باید با انتخاب بازگشت به برنامک به اپلیکیشن دیجی‌پی بازگردد و عملیات کارت‌به‌کارت خود را تکمیل کند.

گفتنی است اپلیکیشن دیجی‌پی، در میان اپلیکیشن‌های مجاز پرداخت کشور، بیشترین تعداد بانک را در خدمات پرداخت‌سازی (و افزایش سقف پرداخت) تحت ‌پوشش دارد. یعنی کاربران دیجی‌پی با کارت‌های بیشتر بانک‌های کشور، می‌توانند در اپلیکیشن دیجی‌پی تا سقف پنج میلیون تومان کارت‌به‌کارت کرده و تراکنش انجام دهند.

اپلیکیشن دیجی‌پی، علاوه بر فراهم‌کردن امکان کارت‌به‌کارت سریع و ایمن، امکانات کاربردی دیگری هم در زمینه خدمات آنلاین مالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

1 دیدگاه
  1. سعید می‌گوید

    سلام، مراحل بالا را انجام دادم و تایید شد ولی در انتقال وجه ‌‌های بعدی، سقف انتقال اصلا بیشتر نشده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.