راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فناوران انیاک در چهار عنوان شغلی در یزد دعوت به همکاری می‌کند

شرکت انیاک در سال ۱۳۷۸ به‌عنوان یک شرکت تجاری، با هدف ارائه‌ فناوری و خدمات مهندسی مدرن و نوین در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی تأسیس شد. از بدو تأسیس این شرکت با ارائه‌ راهکارهای نوین و دانش‌محور برای فعالان حوزه پرداخت و مراکز پردازش تراکنش‌های مالی، اپراتورهای حوزه ارتباطات، دفاتر خدمات، اصناف و واحدهای فروشگاهی و سایر سرویس‌دهندگان با هدف ارائه زیرساخت‌های توسعه خدمات، حضور مؤثر و چشم‌گیری داشته است.

با توجه به توسعه شرکت فناوران انیاک رایانه در استان یزد، این شرکت در ردیف‌‌های شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

مسئول فنی

شرایط احراز:

  • آشنایی با اصول مدیریت و سرپرستی
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز: حداقل کارشناسی در رشته‌های MBA، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و رشته‌های مرتبط
  • ساعت کاری: 8 الی 17

مسئول دفتر

شرایط احراز:

  • مسلط بر ICDL
  • مسلط بر امور اداری
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر
  • دارای حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز: حداقل کارشناسی
  • ساعت کاری: 8 الی 17

پشتیبان فنی دستگاه کارت‌خوان

شرایط احراز:

  • آشنایی با OFFICE
  • سن: حداکثر 35 سال
  • جنسیت : فقط آقا
  • توانایی انجام امور پشتیبانی دوره‌ای و اضطراری، بازاریابی و نصب کارت‌خوان جهت افزایش رضایت و رفع مشکلات پذیرندگان
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز: حداقل دیپلم
  • ساعت کاری: 8 الی 17

بازاریاب دستگاه کارت‌خوان

شرایط احراز:

  • آشنایی با OFFICE
  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • دارای روابط عمومی بالا
  • توانایی ایجاد ارتباط مؤثر
  • امکان کار به‌صورت تمام‌وقت و نیمه‌وقت
  • مدرک تحصیلی: تفاوتی ندارد
  • ساعت کاری: 8 الی 17

علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل Jobrequest1400@gmail.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.