راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد / سال نو، چهره نو

در دهمین سال فعالیت داتین و همزمان با سال نو، لوگوی جدید و فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی داتین، نشان تجاری داتین در سال 1391 و بر اساس الزامات برند، استراتژی‌ها و ماهیت کسب‌و‌کار آن زمان طراحی شده بود. پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پاره‌ای از استراتژی‌های سازمانی، نیاز به تغییراتی در هویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.

مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با 10سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.

لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحی‌شده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است. در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجم‌تر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تأکید شده است.

در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به‌مرور تکمیل خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت لوگوی جدید داتین و فایل هویت بصری به سایت داتین مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.