راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت شاپرک معرفی شدند / امیر هامونی رئیس هیئت‌مدیره شد

در روزهای پایانی سال 1400 اعضای جدید هیئت‌مدیره شاپرک مشخص شدند. در بهمن‌ماه سال گذشته بود که در مجمع عمومی شاپرک بانک ملی به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت معرفی شد و همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییرات در هیئت‌مدیره را تقویت کرد. در اولین جلسه دور جدید هیئت‌مدیره، اعضای جدید شرکت شاپرک نیز معرفی شدند.

حالا امیرهامونی که چند ماهی است از فرابورس ایران جدا شده و به شبکه بانکی کشور پیوسته، به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره تعیین شد. او همچنین در آذرماه به‌عنوان مدیرعامل بازار متشکل ارزی فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین سیدمحمدحسین محمودی که ریاست اداره بانکداری شخصی بانک ملت را در کارنامه خود دارد، به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شاپرک معرفی‌ شده است.

حمیدرضا احمدیان دیگر عضو هیئت‌مدیره جدید شاپرک است. او پیش‌ از این نیز عضو هیئت مدیره نگاه بانک ،ریاست هیئت‌مدیره ناواکو و همچنین سمت مدیرکلی دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ICT را بر عهده داشته است.

دیگر عضو هیئت‌مدیره شاپرک، ژان صیاد است. او که یکی از پیشکسوتان و قدیمی‌های صنعت فناوری‌های مالی ایران محسوب می‌شود، 12 سال سابقه مدیریت در شرکت داده‌ورزی سداد را دارد.

حمیدرضا توسلی دیگر عضو هیئت‌مدیره جدید شاپرک محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد او که از بانک توسعه صادرات این مسئولیت را پذیرفته، یکی از نزدیکان رئیس‌کل بانک مرکزی به‌شمار می‌آید که در بانک توسعه صادرات همراه صالح‌آبادی بوده است.

طبق خبری که روابط عمومی شاپرک منتشر کرده، سیدکاظم دهقان نیز به‌عنوان مدیرعامل شاپرک ابقا شده است، اما اینکه از دل تغییرات در هیئت‌مدیره جدید شاپرک شاهد تحولات جدیدی در این شرکت باشیم نیز دور از انتظار نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.