راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات دیما در حوزه‌ دیجیتال‌مارکتینگ، چگونه به کمک کسب‌وکارهای صنعت مالی و پرداخت می‌آید؟ / دروازه‌ ورود به تبلیغات دیجیتال

عصر تراکنش 55 و 56 / از روزی که اولین بنر تبلیغاتی در فضای دیجیتال به نمایش درآمد، کمتر از 30 سال می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه، روش‌های بازاریابی در دنیای دیجیتال جای خود را باز کرده‌اند و به‌مرور به جایگزینی جدی برای تکنیک‌های تبلیغات سنتی تبدیل شده‌اند. به گفته‌ نشریه‌ فوربس، در سال 2021 حدود 65 درصد از بودجه‌ تبلیغات در جهان صرف رسانه‌های دیجیتال شده است. در ایران نیز دیجیتال‌مارکتینگ به دوران بلوغ خود نزدیک شده و حالا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی سازمان‌ها را تشکیل می‌دهد. گروه تبلیغات دیجیتال دیما یکی از شرکت‌های باسابقه این حوزه است که در این زمینه خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. در این مطلب به شرح این موضوع می‌پردازیم که خدمات دیما در حوزه‌ دیجیتال‌مارکتینگ، چگونه به کمک کسب‌وکارهای صنعت مالی و پرداخت می‌آید.


افزایش نصب اپلیکیشن، ثبت‌نام کاربران و سایر رویدادهای درون اپلیکیشن (Performance Marketing)


بسیاری از کسب‌وکارهای حوزه‌ مالی اپلیکیشن مخصوص خود را دارند. طبیعتاً صاحبان اپلیکیشن به‌دنبال افزایش هرچه بیشتر نصب، تعداد کاربران و همچنین تعامل کاربران با اپلیکیشن هستند. در روش‌های سنتی تبلیغات، امکان پرداخت به ازای نتیجه وجود ندارد، اما در تبلیغات نتیجه‌گرا یا Performance Marketing، این امکان وجود دارد. با استفاده از خدمات دیما در این حوزه، صاحبان اپلیکیشن می‌توانند کمپین تبلیغاتی برگزار کنند و تنها به ازای نصب اپلیکیشن، ثبت‌نام کاربران یا سایر رویدادهای درون اپلیکیشن هزینه بپردازند. شبکه‌ تبلیغات نتیجه‌گرای دیما شامل رسانه‌های مختلف، از قبیل وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، موتور جست‌وجوی گوگل، گوگل‌پلی، کافه‌بازار و سایر بازارهای اپلیکیشن‌ داخلی و خارجی می‌شود. کمپین منیجرهای دیما با داشتن تجربیات بسیار در زمینه اجرای تبلیغات، بهترین رسانه‌ها را برای تبلیغ اپلیکیشن انتخاب می‌کنند تا هزینه‌ها به حداقل برسد.


بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)


نفوذ شبکه‌های اجتماعی هر روز بیشتر می‌شود. برای مثال ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند و حدود ۹۰ درصد از آنها حداقل یک کسب‌و‌کار را دنبال می‌کنند. از این رو حضور و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای همه‌ کسب‌وکارها به امری ضروری تبدیل شده است. خدمات دیما در این زمینه شامل تولید محتوا، مدیریت صفحه اینستاگرام و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. کسب‌وکارهایی که نمی‌خواهند در داخل مجموعه‌شان، درگیر پیچیدگی‌های اجرایی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شوند، می‌توانند این خدمات را به‌طور کامل از دیما دریافت کنند.


تبلیغات نمایشی در بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌‎ها (Display Advertising)


با نفوذ هرچه بیشتر اینترنت، رسانه‌های سنتی کم‌کم جای خود را به رسانه‌های دیجیتال داده‌اند. روزبه‌روز به تعداد بازدیدکنندگان سایت‌ها و کاربران اپلیکیشن‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال اهمیتی حیاتی برای افزایش برندآگاهی پیدا کرده است. شبکه‌ تبلیغات نمایشی دیما، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پربازدید متعددی را دربر می‌گیرد که شامل فضاهای بنری، ویدئویی و همسان (Native) می‌شود. با تبلیغ در شبکه‌ نمایشی اختصاصی دیما، کسب‌وکارها در برابر چشمان میلیون‌ها بازدیدکننده قرار می‌گیرند، به‌خصوص نسل جوان که زمان زیادی را در این فضاها سپری می‌کنند.


همکاری در فروش اینترنتی  (Affiliate Marketing)


همکاری در فروش یکی از جدیدترین روش‌های دیجیتال‌مارکتینگ است که در آن صاحبان فضاهای تبلیغاتی، محصولات فروشگاه‌های اینترنتی را تبلیغ می‌کنند و از فروش آنها کارمزد دریافت می‌کنند. دیما افیلیت اولین پلتفرم همکاری در فروش مستقل در ایران است که به فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهد در تبلیغ و فروش محصولات با رسانه‌ها همکاری کنند. در این روش هیچ بودجه‌‎ای هدر نمی‌رود و هزینه تنها به ازای کسب نتیجه پرداخت می‌شود.


تبلیغات در گوگل  (Google Ads)


روزانه بیش از 5.6 میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود که بسیاری از آنها درباره‌ محصولات، خدمات یا اپلیکیشن‌هاست. تبلیغ در گوگل به کسب‌وکارها امکان می‌دهد درست در زمانی که مخاطبان به آنها نیاز دارند، در برابرشان ظاهر شوند. تبلیغات در گوگل، یکی دیگر از خدماتی است که دیما به کسب‌وکارهای حوزه مالی ارائه می‌دهد. تجربه‌ برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی مختلف در گوگل، کارشناسان دیما را قادر ساخته تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه، بیشترین نتیجه را برای کسب‌وکارها به ارمغان بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.