راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ازکی‌وام و پست‌بانک خرید اقساطی برای کارکنان گروه صنعتی ماموت را ممکن کردند

ازکی‌وام با همکاری پست‌بانک ایران امکان خرید اقساطی را برای کارکنان گروه صنعتی ماموت فراهم کرد. کارکنان شرکت ماموت می‌توانند با استفاده از اعتبار ارائه‌شده توسط ازکی‌وام از شرکت لوازم خانگی سام الکترونیک به‌صورت اقساطی خرید کنند.

به‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، ، پیرو همکاری مشترک گروه صنعتی ماموت، پست‌بانک ایران و ازکی‌وام امکان دریافت اعتبار جهت خرید اقساطی برای تمامی ۸ هزار پرسنل شرکت ماموت فراهم شده است. در مرحله‌ اول این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم را دریافت و کالای موردنظرشان را از فروشگاه لوازم خانگی سام الکترونیک به‌صورت اقساطی خریداری کردند.

این اعتبار در قالب کارت اعتباری مروارید پست‌بانک ایران به کارکنان ارائه شده است. از ویژگی‌های دریافت اعتبار می‌توان به نرخ سالانه که مصوب بانک مرکزی است و بازه‌های زمانی پرداخت در ۱۲ و ۲۴ ماه اشاره کرد. کارکنان برای دریافت این اعتبار در ابتدا می‌توانند درخواست خود را به همکاران ازکی‌وام ارائه دهند. پس از اعتبارسنجی و ارائه برخی مدارک، با اعتبار دریافتی خود می‌توانند جهت خرید اقساطی کالا مورد نظر خود اقدام کنند.

کارکنان ماموت می‌توانند هر یک از محصولات شرکت لوازم خانگی سام الکترونیک را برای خرید اقساطی انتخاب کنند. فرایند خرید اقساطی برای کارکنان بدین صورت است که آنها با مشاهده محصولات این شرکت در مجموعه کارخانه صنعتی ماموت کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و پس از آن درخواست‌شان را برای خرید اقساطی کالا به همکاران ازکی‌وام ارائه می‌دهند.

اضافه بر این، طرح اعتباردهی به کارکنان ماموت اولین گام ازکی‌وام در این خصوص بوده است. در سال آینده نیز گام بعدی دریافت اعتبار برای کارکنان این شرکت در تعداد بیشتری جهت خرید اقساطی از فروشگاه‌های گوناگون کلید خواهد خورد. 

ازکی‌وام به‌عنوان پلتفرم ارائه‌ءدهنده خدمات اعتباری در تلاش است که امکان مقایسه و انتخاب طرح‌های گوناگون را برای افراد و سازمان‌ها فراهم کند تا آنها در خرید اقساطی کالا بتوانند گزینه‌های متنوعی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.