راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اول‌پرداخت در سالی که گذشت / امکان دریافت ویزاکارت، مسترکارت، گیفت‌کارت و شرکت در آزمون‌های بین‌المللی با اول‌پرداخت فراهم شد

اول‌پرداخت به‌عنوان استارتاپ موفق در زمینه پرداخت بین‌المللی با شعار «انتخاب اول در پرداخت‌های بین‌المللی» یک سال دیگر را با همراهی کاربران وفادار خود، با افتخارات فراوان پشت سر گذاشت. بر اساس آمارهای به دست‌آمده از فعالیت سامانه اول پرداخت در سال 1400، در می‌یابیم که تلاش‌های روزانه این استارتاپ در راستای ارائه خدماتی برتر و مناسب با نیاز کاربران ایرانی، بازخوردهای رضایت‌بخشی را از سوی جمع کثیری از کاربران دریافت کرده و در مسیر اهداف خود توانسته‌ است موفقیت چشم‌گیری در آخرین سال قرن بدست آورد.

اول‌پرداخت بر این باور است که بدون مشارکت و اعتماد کاربران دستیابی به این موفقیت امکان‌پذیر نبوده و ضمن قدردانی از  تمامی کاربران عزیز، آماده است تا در سال‌های آینده نیز  با ارائه خدمات با کیفیت و شایسته کاربران ایرانی، موفقیت‌های خود را افزایش داده و تمام توان خود را در راستای تحقق ارزش‌هایمان که همان رضایتمندی کاربران و ارائه سرویس‌های پایدار و قابل اعتماد است، قرار دهد.


دستاورد‌های اول‌پرداخت در سال 1400 از نگاه آمار و ارقام


اول‌پرداخت این افتخار را داشته است که در سال گذشته با جذب بیش از 17 هزار کاربر جدید، امسال را در کنار خانواده بیش از 60 هزار نفری خود جشن بگیرد. 

در سال 1400 از مجموع 25324 سفارش خرید ثبت شده، تعداد 22501 سفارش با موفقیت پردازش و انجام شده است. همچنین از 9240 درخواست نقد درآمد ارزی 7420 درخواست با موفقیت انجام شده است.

همچنین با داشتن بیش از 70 هزار تراکنش موفق که ناشی از اعتماد کاربران ما است بهترین عملکرد خود را ثبت کردیم. 

کارشناسان پشتیبانی مجرب ما با پاسخگویی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته، حتی در روز های تعطیل پاسخ‌گوی شما عزیزان بوده‌اند و با رکورد بی‌سابقه پاسخگويی به بیش از 50 هزار تیکت، به کاربران مشاوره و راهنمایی داده‌اند.

تمامی این ارقام نشان از تلاش تیم اول‌پرداخت در سرویس‌دهی با ثبات و جلب رضایت مشتریان خود است و در تلاش هستیم تا در سال پیش رو که اولین سال از قرن جدید است بتوانیم با تکرار موفقیت‌های گذشته، تمامی کاربران ایرانی را در پراخت‌های بین‌المللی هدایت و راهنمایی کنیم.


خدمات محبوب اول‌پرداخت در سال 1400؛ افتتاح، شارژ، خریدوفروش پی‌پال


از محبوب‌ترین خدماتی که سامانه اول‌پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، خدمات مربوط به سیستم پرداخت بین‌المللی پی‌پال است. با وجود تمامی مشکلات ناشی از تحریم‌ها، نمی‌توانیم نیاز به یک سیستم پرداخت بین‌المللی را انکار کنیم و از آن جا که سیستم پرداخت بین‌المللی پی‌پال معتبرترین سیستم پرداخت در دنیا است، اول‌پرداخت دسترسی به این سیستم را به راحتی و بدون دغدغه برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. استفاده از سیستم پرداخت پی‌پال ازطریق سامانه اول پرداخت در امنیت بالا انجام می‌شود و خدمات افتتاح حساب پی‌پال، شارژ، خرید و فروش پی پال در این سامانه به صورت مقرون‌به‌صرفه و در سریع‌ترین زمان صورت می‌گیرد.


افتتاح، شارژ، خریدوفروش وب‌‌مانی


وب‌مانی، یکی دیگر از خدمات محبوب و پرکاربرد سامانه اول‌پرداخت است که کاربران ایرانی با استفاده از آن می‌توانند نقل و انتقالات مالی بین‌المللی خود را با کمترین کارمزدها و سرعت بالا انجام دهند. تمامی خدمات مربوط به سامانه پرداخت آنلاین وب‌مانی از جمله افتتاح حساب وب‌مانی، شارژ، خرید و فروش وب‌مانی، توسط سایت اول پرداخت پوشش داده شده و کاربران تنها با احراز هویت، می‌توانند از همه خدمات بهره‌مند شوند.  


نقد کردن درآمد ارزی


به کمک سامانه اول‌پرداخت، دیگر نیازی نیست دغدغه نقد درآمدهای ارزی خود را داشته باشید! با سرویس نقد در آمدهای ارزی سامانه اول پرداخت، این فرصت را دارید تا در هر سایت بین‌المللی که فعالیت و کار می‌کنید و به صورت فریلنسری و از راه دور به کسب درآمد می‌پردازید و درآمدهای دلاری و ارزی خود را به کمک سامانه اول پرداخت دریافت کنید. سرویس نقد درآمدهای ارزی سایت اول‌پرداخت را می‌توان از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سرویس‌های موجود در سایت به شمار آورد که خدمات‌دهی پر سرعت و با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


خدمات جدید اول‌پرداخت


مفتخریم که این مژده را به کاربران قدیمی و جدید خود بدهیم که خدمات تازه راه‌اندازی شده سامانه اول پرداخت، در سالی که گذشت با کیفیت عالی و بی‌نظیر  در اختیار کاربران قرار گرفته و بدون بروز مشکل، به سرویس‌دهی در سال پیش رو نیز ادامه خواهد داد. در ادامه به معرفی خدمات جدید اول پرداخت می‌پردازیم تا با این خدمات بیشتر آشنا شویم.


پرداخت با ویزا‌کارت و مسترکارت


همان‌طور که می دانید اغلب سایت‌های پرکاربرد و محبوب در دنیا از سیستم پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت پشتیبانی می‌کنند که این سیستم‌های پرداخت آنلاین به صورت مستقیم قابل دسترسی برای کاربران ایرانی نیست؛ از همین رو، سامانه اول‌پرداخت با هدف بهبود فرآیند‌های پرداخت آنلاین و بین‌المللی کاربران ایرانی و خرید آنها از سایت‌های محبوب مانند سایت آمازون، اقدام به ارائه خدمات مربوط به ویزا‌کارت و مسترکارت کرده است. با استفاده از این سرویس تمامی پرداختی‌های شما در کم‌ترین زمان و پایین‌ترین کارمزدها انجام می‌شود.


خرید گیفت‌کارت‌ها


خرید گیفت‌کارت‌های مختلف یکی از پراستفاده‌ترین آیتم‌های موجود در سایت اول پرداخت است که به تازگی در اختیار کاربران همه رده‌های سنی قرار گرفته است. سامانه اول پرداخت امکان دسترسی به محبوب‌ترین و رایج‌ترین گیفت‌کارت‌ها را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا ایرانیان نیز قادر به استفاده و بهره‌مندی از سرویس‌‌های ویژه و پولی پلتفرم‌های محبوب مانند اسپاتیفای، اپل‌استور، گوگل‌استور، ایکس‌باکس، مایکروسافت، پلی استیشن و … باشند. از گیفت‌کارت‌های موجود در سایت می‌توانید به عنوان یک هدیه خاص و منحصر به فرد برای عزیزانتان استفاده کنید.


ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی


با افزایش تقاضای دانشجویان و علاقه‌مندان به شرکت در معتبرترین آزمون‌های آنلاین سراسر دنیا، سامانه اول پرداخت برای تسریع روند شرکت در این آزمون‌ها، اقدام به ارائه خدمات ثبت نام و پرداخت آزمون‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی کرده است. کاربران محترم اول پرداخت که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند، دیگر نگرانی در مورد نحوه واریز وجه آزمون‌ها و ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی را نخواهند داشت و به لطف خدمات با کیفیت اول پرداخت، می‌توانند بدون دغدغه در آزمون‌های معتبر ثبت نام کنند.

اول‌پرداخت افتخار این را داشته است که میزبان اعتماد شما در تراکنش‌های بین‌المللی در شرایط سخت امروزی کشور باشد. تمامی تلاش مجموعه اول‌پرداخت در راستای دوچندان‌سازی اعتماد کاربران به خود و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت به شما کاربران محترم است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.