راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافه مسابقه تحلیل ارزهای دیجیتال برگزار می‌کند / انتخاب برترین تحلیلگر رمزارز

صرافه قصد دارد در یک مسابقه برترین تحلیلگر ارز دیجیتال ایران را انتخاب کند و به او جایزه دهد. مسابقه تحلیلگر برتر صرافه برای سنجش میزان مهارت تحلیلگران ایرانی در بازار رمزارزها طراحی‌ شده است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید یک سبد از ارزهایی که گمان می‌کند تا پایان مسابقه بیشترین بازدهی را دارد، داخل سایت صرافه بارگذاری کنند.

این مسابقه تا پایان سال به‌صورت هفتگی ادامه دارد و هر هفته یک تحلیلگر که سبدش بیشترین بازدهی را داشته، به‌عنوان تحلیلگر برتر انتخاب خواهد شد. در این‌ بین سبدی که تا پایان سال بیشترین بازدهی را میان سبدهای تشکیل‌شده داشته باشد، برنده جایزه اصلی این مسابقه خواهد شد. جایزه این مسابقه از ۵۰ تا ۵۰۰ تتر است که هر هفته ۵۰ تتر و سالانه ۵۰۰ تتر به نفر اول اهدا می‌شود.

نکات کلیدی مسابقه:

  • سبد باید متشکل از یک ارز تا حداکثر ۱۰ ارز باشد.
  • باید برای ارزهای سبد درصدی که مجموعش به 100 می‌رسد، تعیین شود.
  • در لیدر بورد سایت صرافه فهرست شرکت‌کنندگان و بهترین سبدها و درصدهایشان قابل‌ مشاهده است .
  • برای شرکت در مسابقه و تشکیل سبد باید در سایت صرافه شماره موبایل و نام فرد درج شود.

معرفی صرافه


صرافه یک پلتفرم معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال است. یکی از خدمات ویژه صرافه، سرویس سبد هوشمند است. این سرویس با استفاده از تحلیل حرفه‌ای تیم صرافه و خروجی الگوریتم‌های هوشمند، بهترین ترکیب از ارزهای دیجیتال را برای افراد خریداری می‌کند. همچنین می‌توان با استفاده از واریز تتر به خریدوفروش ارز دیجیتال و واریز آن به کیف پول خود اقدام کرد.

برای تشکیل سبد هوشمند خود، فقط کافی است کاربر، پس از شارژ حسابش، میزان سرمایه‌گذاری خود در سبد هوشمند را وارد کند. سرویس سبد هوشمند ارز دیجیتال به افراد کمک می‌کند تا به‌ جای سردرگمی در انبوهی از اطلاعات و تحلیل‌های مختلف، با اعتماد به تحلیلگران صرافه و الگوریتم‌های معاملاتی بهینه‌سازی‌شده، سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تری در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.