راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زمینه‌سازی پلنت برای توسعه همکاری اینشورتک‌های ایران با دنیا

نخستین مواجهه «ستارگان اینشورتک ایران» با صنعت بیمه ترکیه که به همت شبکه نوآفرینی بیمه و مالی (پلنت) انجام شد، بازتاب گسترده‌ای میان بیمه‌گران حاضر در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی بیمه در ترکیه داشت.

به گزارش اینشورتک، نمایشگاه و کنگره بین‌المللی بیمه (IIFC)، تحت نظارت اتحادیه نمایندگان بیمه (ANSAD)، ۳ تا ۵ مارس ۲۰۲۲ با هدف گرد هم‌ آوردن متخصصان این صنعت جهت افزایش همکاری و میزان نفوذ بیمه در آنتالیا برگزار شد.

پلنت که با حمایت یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی در این نمایشگاه حاضر شده بود، با همکاری حامی سیگورتا، سه اینشورتک «آپولو» فعال درحوزه فرایندهای دیجیتال صدور بیمه‌های خودرو، «هشتگ بیمه» فعال درحوزه فرایندهای دیجیتال بیمه درمان و خسارت بیمه‌های خودرو، تحلیل هوشمند خسارت‌های بیمه‌ای و کروکی آنلاین و «اینشورمتیکس» فعال در حوزه بیمه خانه هوشمند و ترکیب اینترنت اشیا با بیمه‌های اموال را به این رویداد بزرگ دعوت کرد.

شرکت‌های بیمه معتبری چون آلیانز، نئووا و کوئیک که در این نمایشگاه حاضر بودند، پس از آشنایی با توانایی‌های اینشورتک‌های ایرانی، علاقه‌مندی خود به توسعه همکاری‌های دوجانبه و استفاده از محصولات و خدمات همتایان ایرانی را ابراز کردند.

پلنت و همراهانش در این نمایشگاه، ضمن مذاکره مستقیم و رودررو، توانایی‌های خود را در قالب بروشورهای ویژه به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ارائه دادند و به شکل متقابل، افزایش سطح همکاری را خواستار شدند.

پلنت آمادگی دارد با هم‌افزایی بین شرکت‌های بیمه و اینشورتک‌های ایرانی، به‌عنوان یک پروژه ملی آثار مثبتی را در بازار ترکیه ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.