راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اکسکوینو تولد چهارسالگی خود را جشن گرفت / کاهش سرعت تراکنش‌ها به کمتر از دو دقیقه؛ عیدانه اکسکوینو به کاربران

روز سه‌شنبه، هفدهم آذرماه صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو چهارمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. جمعی از برندگان جوایز جشنواره کولاک، جمعی از مدیران هلدینگ ارنیکا و صرافی اکسکوینو و فعالان و خبرنگاران حوزه رمزارزها هم در این مراسم حضور داشتند.

اکسکوینو یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات بلاکچینی و رمزارزی است که فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرد و دارنده گواهی دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی و بلاکچینی و عمومی‌سازی این صنعت در داخل کشور کاربران ایرانی را نسبت به استفاده از پلتفرم‌های خارجی بی‌نیاز کرده است. حدود صد ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال کیف پول اکسکوینو قابل نگهداری، انتقال و تبدیل است.

اپلیکیشن اکسکوینو از دو سیستم‌عامل اندورید و ios پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در بخش بازار بدون محدودیت و با کمترین هزینه اقدام به انجام معاملات رمزارزی کنید. امکان تبدیل، واریز و برداشت سریع و بدون محدودیت، عدم وابستگی به صرافی یا هر نود خارجی، امکان سفارش‌گذاری، واریز و برداشت سریع، مشاهده میزان سود و ضرر، تبدیل بین زنجیره‌ای رایگان و سیستم پرداخت پاداش سپرده‌گذاری بدون نیاز به قفل‌کردن دارایی بخشی از خدمات اکسکوینو برای مشتریان است.

گفتنی است 15 دستگاه آیفون13 و پنج اتریوم، جوایز این جشنواره بودند که در این مراسم به برندگان اهدا شد. مراسم مذکور به صورت زنده از صفحات این صرافی ارز دیجیتال در اینستاگرام و آپارات پخش شد.

در ابتدای مراسم نعیمه جوادی، مدیر کمپین کولاک در توضیح نحوه شکل‌گیری این کمپین این‌گونه توضیح داد: «ما در بخش بازاریابی اکسکوینو به یک معامله برد-برد فکر می‌کنیم. به این معنا که علاوه بر اینکه به فکر سود مشتریان خود هستیم رشد کسب‌وکار خود را نیز در نظر می‌گیریم. بعد از بازخوردهای تیم تحلیل اکسکوینو مبنی بر اینکه بازار محل خوبی برای رشد است، ما فرصت را غنیمت شمردیم و فضایی را ایجاد کردیم که کاربران در نهایت از آن سود ببرند حتی اگر برنده نباشند.»

او ادامه داد: «کسانی که برنده شدند بزرگ‌ترین جایزه ارز دیجیتال ایران را به عنوان هدیه دریافت کردند و کسانی هم که در قرعه‌کشی‌ها برنده نبودند به دلیل رشد بازار در زمانی که ما کمپین را برگزار کردیم از انجام معامله سود بردند.»

به گفته جوادی این کمپین به اندازه‌ای اهمیت داشت که عوامل کمپین کولاک تلاش کردند علاوه بر کاربران اکسکوینو، همه افرادی که در این بازار فعالیت می‌کنند از این فرصت نهفته استفاده کنند.

مدیر کمپین کولاک با تأکید بر اینکه این کمپین در نهایت موفقیت‌آمیز بود، توضیح داد: «از بازخوردهای مثبتی که از شرکت‌کنندگان این جشنواره دریافت کردیم و احساس رضایت آن‌ها از اکسکوینو و شرکت در کمپین می‌توان فهمید که جشنواره کولاک اکسکوینو در نهایت با موفقیت به پایان رسید.»

مجتبی سادات، مدیر بخش بازاریابی اکسکوینو نیز در خصوص نحوه برگزاری قرعه‌کشی جشنواره کولاک توضیح داد: «ما سعی کردیم در قرعه‌کشی این کمپین دو بعد اصلی را در نظر بگیریم. اول اینکه سعی کردیم به دلیل تعداد زیاد شرکت‌کنندگان تعداد جوایز را افزایش دهیم. نکته دوم این است که این قرعه‌کشی با شفافیت کامل برگزار شد و ما برای عدم ایجاد شبهه در روش برگزاری این قرعه‌کشی ساده‌ترین روش را انتخاب کردیم.»

شایان ذکر است که در این مراسم کاربران برتر فراموش نشدند و با هدایایی از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد. در ادامه مراسم، رضا سلطانی، مدیر متاورس اکسکوینو نیز از برگزاری چهارشنبه‌سوری متاورسی خبر داد. این مراسم روز سه‌شنبه، 24 اسفندماه از ساعت 18 الی 24 برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این مراسم به صفحات اکسکوینو در فضای مجازی مراجعه کنید.

در انتهای مراسم نیزعلی مقصودی مدیر محتوای اکسکوینو، اعلام کرد: «قرار است در سال 1401 سرعت تراکنش‌های اکسکوینو به کمتر از دو دقیقه کاهش پیدا کند.»

به گفته او این در حالی است که این سرعت در سایر پلتفرم‌ها به دلیل پیچیدگی حتی تا چند ساعت هم به طول می‌انجامد. طبق اعلام مدیر محتوای اکسکوینو، این سرعت کمترین سرعتی است که یک کیف پول و صرافی ارز دیجیتال در ایران به آن دست یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.