راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندگان سه هفته ابتدایی جشنواره «هفته‌های رؤیایی» جیرینگ معرفی شدند

اسامی برندگان سه هفته ابتدایی جشنواره «هفته‌های رؤیایی!» جیرینگ روی وب‌سایت و صفحه اینستاگرام این شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول‌کیش (جیرینگ)، جشنواره «هفته‌های رؤیایی» در راستای وفادارسازی و قدردانی از مشتریان ارزشمند جیرینگ از شنبه 16 بهمن‌ماه آغاز شد. این جشنواره با استقبال بی‌نظیر مشترکان جیرینگ همراه شد و هنوز 9 هفته دیگر از آن باقی‌ مانده است؛ مشتریان جیرینگ می‌توانند با استفاده از کد دستوری #7* روی سیم‌کارت‌های همراه اول یا اپلیکیشن جیرینگ در طول برگزاری این جشنواره، به‌صورت هفتگی در قرعه‌کشی جوایز  آن که شامل یک عدد گوشی هوشمند سامسونگ مدل A52 و همچنین یک ربع سکه بهار آزادی است، شرکت کنند. شایان ذکر است که چهارشنبه هر هفته مراسم قرعه‌کشی «هفته‌های رؤیایی» از صفحه رسمی این شرکت به‌صورت زنده پخش می‌شود.

اسامی برندگان سه هفته ابتدایی جشنواره هفته‌های رؤیایی روی وب‌سایت جیرینگ و صفحه رسمی این شرکت در اینستاگرام منتشر شده است.

نام برندهقرعه‌کشینوع جایزه
علیرضا مشتاقی از بوشهرهفته اولگوشی هوشمند سامسونگ
احمد رحیمی از خمینی‌شهر هفته اول ربع سکه بهار آزادی
ماه‌صنم رضایی از بجنوردهفته دوم گوشی هوشمند سامسونگ
فاطمه اصغری از تهران هفته دوم ربع سکه بهار آزادی
نبگان از اهوازهفته سوم گوشی هوشمند سامسونگ
حامد موسی‌نژاد از کرمانهفته سوم ربع سکه بهار آزادی

مشتریان جیرینگ می‌توانند با انجام تراکنش از اپلیکیشن جیرینگ و سامانه #7* شامل خرید شارژ، بسته اینترنت، پرداخت قبض، کارت‌به‌کارت و… اقدام به کسب امتیاز کرده و با حداقل یک امتیاز در قرعه‌کشی ربع سکه بهار آزادی و حداقل 30 امتیاز در قرعه‌کشی گوشی A52 به‌صورت هفتگی شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.