راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مبین‌وان کیش فراخوان جذب ایده‌های نوین در حوزه‌های فین‌تک و بلاکچین منتشر کرد

شرکت مبین‌وان کیش از سال 1389 فعالیت خود را با موضوع ارائه خدمات ارزش‌افزوده آغاز کرده و با تغییر استراتژی، از سال 1399 خدمات خود را بر حوزه‌های بلاکچین، محتوای دیجیتال، سرویس‌های ارتباطی، پلتفرم نوآوری باز و فین‌تک متمرکز کرد تا جایگاه خود را در بین شرکت‌های فعال در فناوری ارتباطات حفظ کرده و ارتقا دهد.این شرکت با انجام تغییرات اساسی در نظر دارد با ارائه خدمات در حوزه‌های نوین کسب‌وکار همانند؛ فین‌تک و بلاکچین، جایگاه خود را ارتقا دهد. بر همین اساس مبین‌وان از ایده‌های نوآورانه در این حوزه‌ها حمایت می‌کند.

مسعودوکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت مبین‌وان کیش با اشاره به اینکه مبین‌وان یکی از معدود شرکت‌های حوزه آی‌تی در بورس اوراق بهادار است، گفت: «مبین‌وان یکی از شرکت‌های فعال و موفق در حوزه آی‌تی است و سهام‌داران آن می‌توانند با ایجاد هم‌افزایی به رشد و ارتقای فعالیت آن در حوزه‌های جدید کمک کنند. این شرکت می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه‌های فین‌تک و بلاکچین نیازهای عمومی و گسترده متقاضیان این خدمات را تأمین کند.»

یکی از حوزه‌های مورد توجه شرکت‌، حوزه فین‌تک است. این حوزه از فناوری‌ با ارتقای فناوری و استقرار امکانات جدید و ارائه خدمات نوین مالی شکل جدیدی به خود دیده است. در بازارهای مالی، پیش‌بینی شرایط و تحلیل اطلاعات و ایجاد قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کاربران از عوامل مهم موفقیت سرمایه‌گذاری در خدمات مالی است.

فین‌تک دارای حوزه‌های تخصصی متنوعی است و شرکت مبین‌وان استراتژی منسجمی جهت ورود به این حوزه همانند بانکداری باز،  ورود به بازار جدید و… تدوین کرده تا با ایجاد بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب، از شرکت‌های موفق در ارائه خدمات در حوزه فین‌تک باشد. هدف از افزایش سرمایه اخیر شرکت نیز تسریع در روند ورود شرکت به حوزه فین‌تک است.

به گفته وکیلی‌نیا، ساختار اصلی فعالیت شرکت در سال آینده اصلاح فعالیت‌های پیشین همراه با پیاده‌سازی پروسه‌های جدید در حوزه‌های کسب‌وکارهای جدید خواهد بود. امیدواریم با همکاری همکاران و جذب شرکای خبره و نوآور، این شرکت بتواند جایگاه مناسب را در این صنعت حفظ کند.

علاقه‌مندان و صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را به این آدرس ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.