راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حمایت بیمه سامان انجام گرفت / حضور اینشورتک‌های ایران در نمایشگاه بیمه ترکیه

شبکه نوآفرینی بیمه و مالی (پلنت) با حمایت شرکت بیمه سامان، سه استارتاپ منتخب در حوزه اینشورتک ایران را به نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی بیمه در ترکیه اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نمایشگاه و کنگره بین‌المللی بیمه (IIFC)، تحت نظارت اتحادیه نمایندگان بیمه (ANSAD)، ۳ تا ۵ مارس ۲۰۲۲ در آنتالیا با حضور نمایندگانی از استارتاپ‌های بیمه‌ای کشور ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، گرد هم‌ آوردن متخصصان این صنعت با هدف افزایش همکاری و میزان نفوذ بیمه در سطح کشورهای منطقه بوده است.

پلنت با ارائه یک فراخوان و استقرار یک تیم داوری هفت‌نفره متشکل از پنج داور ایرانی و دو داور از کشور ترکیه، از میان ۱۰ استارتاپ فعال صنعت بیمه کشور، سه اینشورتک را برگزید تا به این نمایشگاه و کنفرانس اعزام کند. در این میان بیمه سامان حامی مالی اینشورتک‌های ایرانی برای حضور در این رویداد بین‌المللی بود و «حامی سیگورتا» شرکت فعال طرف قرارداد با بیمه‌گران ترکیه که توسط بیمه‌گران ایرانی ایجاد شده، حضور اینشورتک‌های ایرانی در ترکیه را حمایت خواهد کرد.

شبکه نوآفرینی پلنت با در اختیار داشتن غرفه ویژه نمایشگاهی توانایی‌های اینشورتک‌های ایرانی را به جامعه بین‌المللی عرضه کرده و سازوکاری فراهم کرد تا حضور آنها در صنعت بیمه ترکیه تسهیل شود.

اینشورتک‌های منتخب ایران در این رویداد، «آپولو» فعال درحوزه فرایندهای دیجیتال صدور بیمه‌های خودرو، «هشتگ بیمه» فعال در حوزه فرایندهای دیجیتال بیمه درمان و خسارت بیمه‎‌های خودرو، تحلیل هوشمند خسارت‌های بیمه‌ای و کروکی آنلاین و «اینشورمتیکس» فعال در حوزه بیمه خانه هوشمند و ترکیب اینترنت اشیا با بیمه‌های اموال بودند که در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در آنتالیا به تعامل با شرکت‌های بیمه ترکیه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.