راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف اعتبار در ازکی‌وام با همکاری لیزینگ پایا به ۵۰ میلیون تومان رسید / امکان خرید اقساطی با طرح‌های مختلف ازکی‌وام

سقف اعتبار در ازکی‌وام با همکاری لیزینگ پایا اعتبار جهت خرید اقساطی کالا به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، این طرح به‌منظور فراهم‌کردن خدمات اعتباری متنوع و ساده‌سازی ارائه اعتبار برای مشتریان، به طرح‌های اعتباری موجود در ازکی‌وام اضافه شده است.

ازطریق این طرح افراد در سراسر شهرهای ایران، بدون نیاز به ضامن و مراجعه حضوری، می‌توانند اعتباری از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۱ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ ماهه دریافت و از فروشگاه‌های اینترنتی همکار ازکی‌وام محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

علاوه بر ارائه اعتبار ۵۰ میلیون تومانی، طرح اعتباری ۲۵ میلیون تومانی ازکی‌وام نیز همچنان فعال است و افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود هر کدام از این طرح‌ها را انتخاب کنند. شرایط دریافت اعتبار در طرح جدید نیز مانند طرح‌ قبلی ازکی‌وام است. با این تفاوت که افراد در این طرح علاوه بر ارائه یک برگ چک ضمانت، نسبت به بازپرداخت خود، چک اقساط ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال در صورت بازپرداخت طی ۱۲ ماه، چهار چک به فاصله هر سه ماه از مشتری دریافت می‌شود و مشتری دیگر نیازی به پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه از طریق پنل خود ندارد.

گفتنی است ازکی‌وام در تلاش است که به‌زودی مدت بازپرداخت را به ۲۴ ماه نیز برساند تا گزینه‌های متنوع‌تری پیش روی کاربران قرار بگیرد. همچنین در طرح جدید افراد می‌توانند تا مدت یک ماه از تمام اعتبار خود استفاده کنند و محدودیتی نیز در تعداد خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام ندارند.


تمام گروه‌های شغلی، مشمول دریافت اعتبار هستند


از مزیت‌های دیگری که می‌توان در طرح جدید به آن اشاره کرد، ساده‌تر شدن فرایند احراز هویت شغلی است. در این طرح تمامی گروه‌های شغلی در صورت داشتن جواز کسب یا فیش حقوقی می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

ازکی‌وام از ابتدای فعالیت خود این هدف را دنبال کرده که بستر مناسبی برای مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری مختلف فراهم سازد تا علاوه بر ایجاد امکان دریافت اعتبار برای افراد بیشتر، هر شخص بتواند متناسب با شرایط و نیازهای خود دست به انتخاب بزند. سرعت و سادگی در ارائه خدمات و حذف فرایندهای پیچیده بانکی از دیگر اهداف این کسب‌وکار است.

در راستای ارائه سرویس‌های جدید ازکی‌وام، می‌توان به ارائه طرح اعتباری خرد با بازپرداخت کوتاه‌مدت برای رفع نیازهای روزمره و خرید بیمه اعتباری هم اشاره کرد که به‌زودی این خدمت نیز در اختیار افراد قرار می‌گیرد.


امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های متنوع


در حال حاضر ازکی‌وام با فروشگاه‌های متعددی همکاری می‌کند. کاربران می‌توانند از میان فروشگاه‌‌هایی در دسته‌بندی‌های گوناگون مانند کالای دیجیتال، لوازم‌خانگی، کالای تخصصی، محصولاتی مانند لپ‌تاپ و موبایل، یخچال، لوازم صوتی و تصویری و غیره به‌صورت اقساطی بخرند.

همان‌طور که گفته شد، تمامی فرایندهای دریافت اعتبار ازکی‌وام کاملاً آنلاین انجام می‌شود. افراد برای ثبت درخواست اعتبار، می‌توانند به سایت ازکی‌وام وارد شوند و پس از ثبت‌نام در سایت، تصویر مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند. بعد از اعتبارسنجی و تأیید آن، اعتبار درخواستی به حساب کاربران اضافه می‌شود و پس از آن می‌توانند از میان فروشگاه‌های اینترنتی همکار ازکی‌وام، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.