راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبنا کارت آریا موفق به کسب رتبه 1 صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی کشور شد

شرکت مبنا کارت آریا در سال 1386 در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شده، این شرکت تاکنون تلاش کرده است تا بتواند  خدمات ارزنده‌ای در حوزه خدمات پولی – بانکی به مشتریان خود ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مبنا کارت آریا، در حال حاضر واحد پشتیبانی این شرکت با در اختیار داشتن تیم پرتوان پشتیبانی در دفتر مرکزی تهران و 30 نمایندگی، متعهد به پشتیبانی از 14000 دستگاه مشتریان خود در سطح کشور است که خدمات ویژه‌ای شامل تعمیر و سرویس ادواری را به 9000 دستگاه در غالب بیش از 65  قرارداد سرویس و نگهداری به مشتریان دولتی، خصوصی و بانک‌ها  در 700 شهر و روستا ارائه می‌کند.

جایگاه امروز شرکت مبنا کارت آریا حاصل سال‌ها تجربه در ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه بانک‌ها است که طبق نظرسنجی میان  مشتریان و جمع‌بندی واحد ارزشیابی پشتیبانی  خوشبختانه ارائه خدمات دارای کیفیت مناسب ارزیابی‌شده است.

همچنین مبنا کارت آریا موفق شد در سال جاری باهمت مضاعف و برنامه‌های عملیاتی پیش رو، رتبه 1 صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی را در حوزه ارائه و پشتیبانی محصولات، همچنین رتبه 3 در تولید و ارائه نرم‌افزار  را با مشارکت و همراهی خانواده مشتریان خود کسب کند.

مبنا کارت آریا ، با تأکید بر این جایگاه و حس مسئولیت نسبت به همراهان خود ارتقای کیفیت خدمات و ارائه محصولات نوین بانکی  را در دستور کار قرار داده و این امر با تلاش همکاران واحدهای توسعه و فناوری شرکت در آینده نزدیک محقق خواهد شد و امید است با برنامه‌هایی که شرکت مبنا کارت آریا در راستای توسعه محصولات و خدمات در سال 1401 تدارک دیده است، شعار سرعت، کیفیت دو بال پرواز به‌سوی هدف محقق و به پشتوانه تیم قوی، تلاش مؤثر هوشمندانه و جدیت و پشتکار علاوه بر تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، منجر به تحولی مطلوب در بازار محصولات و خدمات بانکی شویم.

در ادامه می‌توانید کلیپ معرفی واحد خدمات و پشتیبانی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا را مشاهده کنید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.