راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک آینده و زرین‌پال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در راستای گسترش همکاری‌های بین بانک آینده و زرین‌پال تفاهم‌نامه‌ای با هدف ارزش‌آفرینی در اقتصاد دیجیتال و گسترش ظرفیت‌های موجود در بانکداری الکترونیک و ارائه تسهیلات و خدمات نوآورانه در حوزه‌های فین‌تک، لند‌تک و پی‌تک به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی زرین‌پال، در جریان مراسم امضا این تفاهم‌نامه و سخنرانی نادر خواجه حق‌وردی معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده و مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌پال، به این موضوع اشاره شد که این تفاهم‌نامه، نقطه عطف مهمی در طول همکاری بیش از یک دهه میان زرین‌پال و بانک آینده است. این تفاهم‌نامه گام بلندی در جهت توسعه زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک کشور و خدمات متنوع به تمام کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فعال در تجارت الکترونیک محسوب می‌شود.

در حال حاضر زرین‌پال به بیش از ۳۰۰ هزار کسب‌وکار، خدمات پرداخت آنلاین ارائه می‌دهد. علاوه‌بر آن، زرین‌پال در تلاش است مجموعه‌ای از سرویس‌های مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب‌وکارها ارائه دهد تا برخلاف رشد منفی اقتصاد سنتی کشور، در رشد اقتصاد دیجیتال ایران تاثیرگذار باشد.

چشم‌انداز و باور زرین‌پال بر این است که شکوفایی در صنعت تجارت الکترونیک به واسطه رشد همگانی محقق می‌شود. بر همین اساس از همکاری‌های هم‌راستا با توسعه ظرفیت‌های بالقوه برای همراهی و کمک به رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استقبال می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.