راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ازکی‌وام؛ کاندیدای سومین جشنواره نهال فین‌تک

جشنواره نهال فین‌تک هرساله توسط تیم فیناپ با هدف شناسایی، تقدیر، معرفی پیشتازان و تأثیرگذاران این صنعت برگزار می‌شود. امسال نیز سومین دوره این جشنواره برگزار خواهد شد. طبق اطلاع‌رسانی این تیم، در این دوره از جشنواره، داوران با سه رویکرد مسئله‌محوری، غنی‌سازی و طراحی انسان‌محور به ارزیابی اپلیکیشن، محصول، راهکار و استارتاپ‌هایی که وارد رقابت شده‌اند، می‌پردازند. در این میان شرکت ازکی‌‌وام نیز به‌عنوان یکی از کسب‌وکارهای نوپا، کاندیدای دریافت جایزه سومین جشنواره نهال فین‌تک شده است.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، به‌طور کلی سومین جشنواره نهال فین‌تک در شش بخش محصول منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه کسب‌وکارهای بزرگ، محصول منتخب در گروه کسب‌وکارهای نوپا، مرد تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، زن تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، تولیدکنندگان محتوا در حوزه فین‌تک و جایزه مانع نوآوری (تبر طلایی) برگزار خواهد شد. در هر کدام از بخش‌ها فرایند داوری انجام شده و کاندیداهای نهایی پس از ارزیابی توسط تیم داوری مشخص شده‌اند.

مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نهایی در سومین جشنواره نهال فین‌تک قرار است ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور برندها و اشخاص صاحب‌نام در حوزه فین‌تک برگزار شود.


ازکی‌وام؛ ارائه‌دهنده خدمات اعتباری با راهکارهای نوین


ازکی‌وام، به‌عنوان عضو جدید خانواده ازکی تلاش می‌کند به مردم و کسب‌وکارها در حوزه‌ اعتباری، مالی و بانکی با خلق راهکارهای نوین و مبتنی بر فناوری خدمات ارائه دهد تا آنها تجربه‌ سریع‌تر و ساده‌تری از دریافت این خدمات داشته باشند.

ارائه اعتبار برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام، یکی از سرویس‌هایی است که این کسب‌وکار برای دسترس‌پذیری بیشتر جهت استفاده از خدمات اعتباری راه‌اندازی کرده است. از دیگر سرویس‌های اعتباری ازکی‌وام ارائه تسهیلات خرد در حوزه BNPL یا همان «الان بخر، بعداً پرداخت کن» است که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. بدین منظور افراد می‌توانند کالاها و خدماتی مانند بیمه‌نامه، بلیت هواپیما، تورهای داخلی، خارجی و نیازهای روزمره خود را از طریق دریافت اعتبار بخرند و بعداً هزینه آن را پرداخت کنند.

علاوه بر این ازکی‌وام در راستای ساده‌سازی خرید بیمه، در حال راه‌اندازی امکان جدیدی برای طرح اقساطی بیمه است. در این مدل خرید بیمه نیازی به ارائه چک و ضامن نیست و تمامی فرایند ثبت‌نام و بازپرداخت اقساط کاملاً آنلاین انجام می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که ازکی‌وام فعالیت خود را در حوزه فین‌تک و لندتک، محدود به یک خدمت نخواهد کرد و ارائه اعتبار تنها شروع راه این کسب‌وکار است. در حال‌ حاضر ازکی‌وام در تلاش است بستر مناسبی را برای مقایسه طرح‌های اعتباری مختلف فراهم کند تا افراد با توجه به اهداف و شرایط‌شان از بین گزینه‌های گوناگون، مورد مناسب برای خود را انتخاب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.