راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وب‌سایت بانک تجارت با نمای جدید رونمایی شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، وب‌سایت بانک تجارت با نمای جدید رونمایی شد. این وب‌سایت از امروز بیستم بهمن‌ماه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید بانک تجارت روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه با حضور هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل؛ فرشید فرخ‌نژاد، رئیس هیئت‌مدیره؛ مرتضی ترک تبریزی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره؛ حسن کیایی، عضو هیئت‌مدیره؛ علی کی‌لانی، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره و هیبت‌الله سمیع و حمیدرضا شریفیان، معاونان مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد.

این وب‌سایت با هدف دسترسی سریع مشتریان به خدمات الکترونیک و تسهیلات بانک و همچنین همسان‌سازی با استانداردهای بین‌المللی، ارتباط مؤثر و بیشتر با مشتریان، سهام‌داران و بازدیدکنندگان با استفاده از گرافیک‌های مدرن و متفاوت نسبت به گذشته طراحی و با همان آدرس قبلی به نشانی www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان قرار گرفت.

سایت جدید بر اساس نیازسنجی از کاربران و مشتریان بانک طراحی و پیاده‌سازی شده است. واکنش‌گرایی در دستگاه‌های مختلف کامپیوتر، موبایل و تبلت، دسترسی سریع به لینک‌های خدمات بانکداری الکترونیک شامل همراه‌بانک، همراز و بانکداری الکترونیک از جمله مزایای طراحی سایت جدید است.

در طراحی جدید، مشتریان از روز چهارشنبه بیستم بهمن‌ماه به‌راحتی می‌توانند به آخرین اطلاعات درباره تسهیلات و خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.