راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندگان قرعه‌کشی دو مرحله از کمپین بازی مرتب بلوبانک معرفی شدند / برای برنده‌شدن جایزه ۱۰۰ میلیونی هنوز فرصت هست

مرحله دوم کمپین بازی مرتب بلوبانک با برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اهدای دو جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به پایان رسید و بازی مرتب وارد مرحله سوم خود با ۳۰۰ میلیون تومان جایزه شد.    

به گزارش روابط عمومی بلو، روز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در مراسمی که به‌طور زنده از صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی پخش می‌شد، مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم کمپین بازی مرتب برگزار شد و به دو نفر از شرکت‌کنندگان، دو جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی اهدا شد. مرحله نخست بازی مرتب، هفته گذشته با معرفی برنده خوش‌شانس جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به پایان رسید.    

بلوبانک از روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه کمپین جدید خود به نام بازی مرتب را شروع کرد. در بازی مرتب، کاربران بلوبانک با افزایش موجودی حساب خود و کسب‌ امتیاز بیشتر، هر هفته شانس برنده‌شدن جایزه میلیونی را پیدا می‌کنند.

در مرحله اول بازی مرتب، شرکت‌کنندگان برای ورود به بازی باید موجودی حساب خود را به میزان حداقل ۱۰۰ هزار تومان افزایش می‌دادند و امتیاز هر کاربر بر اساس میانگین موجودی حساب در طول هفته محاسبه شد. همچنین موجودی حساب کاربران نباید از مبلغ تعیین‌شده (۱۰۰ هزار تومان) کمتر می‌شد. این مبلغ در مرحله دوم به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

قرعه‌کشی مراحل بازی مرتب به کمک پلتفرمی کاملاً دیجیتال و آنلاین انجام می‌شود. قرعه‌کشی مرحله نخست کمپین بازی مرتب روز یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با معرفی محمدمهدی برادران ساداتی از تهران به‌عنوان برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی برگزار شد. در مرحله دوم کمپین بازی مرتب محب‌‌الله روشن‌نساز از رشت و مجید مظفری از تهران جوایز ۱۰۰ میلیون تومانی این کمپین را برنده شدند.

مرحله سوم کمپین بازی مرتب بلوبانک از روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز می‌شود و طی آن سه جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به سه نفر از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. برای شرکت در این مرحله کافی است تا پایان روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ، موجودی حساب‌تان را به میزان حداقل ۳۰۰ هزار تومان افزایش دهید و با افزایش موجودی شانس خودتان را برای برنده‌شدن در این مرحله بالا ببرید. همچون مراحل قبل در این مرحله هم به‌ ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب، یک امتیاز برای شرکت‌کنندگان به ثبت می‌رسد.

چنانچه هنوز در بلوبانک افتتاح حساب نکرده‌اید، در هر ساعتی از شبانه‌روز با نصب اپلیکیشن و انجام مراحل ثبت‌نام و افتتاح حساب می‌توانید شانس خود را برای بردن جوایز میلیونی بازی مرتب امتحان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی مرتب، صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی (blubank_com) و همین‌طور هشتگ بازی_مرتب را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. برای اطلاع از تعداد امتیازات و قوانین بازی می‌توانید به صفحه مخصوص کمپین «بازی مرتب» در وب‌سایت بلوبانک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.