راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش سرمایه ۷۵۰ درصدی هلدینگ فناوری نگاه ثبت شد

افزایش سرمایه هلدینگ نگاه بازوی فناوری بانک کارآفرین به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال تصویب و پس از تأیید توسط سهام‌داران این افزایش سرمایه ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ نگاه، با توجه به رشد روزافزون فعالیت‌های هلدینگ فناوری نگاه به‌عنوان بازوی فناوری بانک کارآفرین و به‌منظور توسعه راهبردی فعالیت‌های این هلدینگ در عرصه‌ها و حوزه‌های جدید، افزایش سرمایه ۷۵۰ درصدی این هلدینگ از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال به تأیید و تصویب هیئت‌مدیره و سپس مجمع عمومی هلدینگ فناوری نگاه رسید و پس از تأدیه آن توسط سهام‌داران این افزایش سرمایه به ثبت رسید.

هلدینگ فناوری نگاه؛ بازوی فناوری بانک کارآفرین است که در سال ۱۳۹۹ با هدف ایجاد تحول در خدمات و محصولات بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن تأسیس شد تا با ارتقای جایگاه فناوری در بانک کارآفرین بتواند زمینه‌ساز توسعه متوازن بازار و مشتریان باشد و بستر توسعه سطح مشارکت و همكاری با سایر بازیگران و نقش‌آفرینان صنعت فناوری‌های مالی را فراهم آورد.

هلدینگ فناوری نگاه با تأسیس شرکت‌های نگاه بانک و نگاه پرداخت در مسیر توسعه خدمات و محصولات بانکی و پرداختی گام نهاده و با خرید سهام مالکیتی شرکت مدیریت ثروت ستارگان در پی نقش‌آفرینی به‌عنوان حلقه واسط میان استارتاپ‌های مالی با بانک کارآفرین و توسعه نوآوری‌های مالی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.