راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فقط دو روز تا پایان مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران فرصت باقی است

مهلت ثبت نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران که از حدود چهار هفته پیش آغاز شده است، روز پنجشنبه، 30 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با ورود به پنل خود در سایت جشنواره، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را در جشنواره شرکت دهند.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، امکانی فراهم شده است که اپلیکیشن‌های اندروید در پیشخوان کافه بازار تنها با ثبت دکمه شرکت در جشنواره وارد رقابت چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران شوند. تا به این لحظه با وجود اینکه دو روز دیگر به پایان زمان ثبت نام چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران باقی مانده است بیش از ۱۲۰۰ اثر شامل وب سایت و اپلیکیشن در جشنواره شرکت کردند.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پس از ثبت‌نام و شرکت در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تأیید اولیه به صورت رسمی در جشنواره شرکت داده خواهند شد.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند پس از ثبت‌نام و تأیید کمیته پذیرش و با قرار دادن کد رأی‌گیری مردمی در سایت خود در بخش رأی‌گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی از دیدگاه مردم، شرکت کنند.

داوری جشنواره وب و موبایل ایران نیز پس از پایان زمان ثبت‌نام در ۳۰ دی‌ماه، از پنجم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و تمام مدیران کسب‌وکار و همچنین توسعه‌دهندگان وب و موبایل ایران می‌توانند در داوری مرحله اول انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایران مشارکت کنند. داوری این جشنواره هرساله در سه مرحله با مشارکت بیش از ۳۰۰۰ نفر از فعالین این صنعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز 21 اسفندماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.


درباره جشنواره وب و موبایل ایران


جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف است و از ابتدای زمان تأسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وب‌سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.