راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ساخت مدرسه یادبود منصور رشتی توسط اینفوتکی‌ها

به همت خیرین، دوستان، شاگردان و همکاران سابق مرحوم منصور رشتی در شرکت اینفوتک و با همکاری خیریه پیام امید در اقدامی پسندیده، مدرسه‌ای به‌عنوان یادبود آن مرحوم در استان سیستان و بلوچستان ساخته و از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری دانش‌آموزان قرار گرفت.

همکاران سابق اینفوتک از منصور رشتی به‌عنوان معلم خود یاد می‌کنند و این اقدام را جهت حفظ یادبود جایگاه معلمی او عنوان می‌کنند که بلافاصله پس از فوت منصور رشتی این ایده شکل گرفت، ولی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا ساخت آن تا دی‌ماه امسال به طول انجامید.

هدف از ساخت این مدرسه، ایجاد محیط آموزشی برای کودکانی بوده که دسترسی کمتری به امکانات کشور دارند و دچار محرومیت هستند.

آموزش یکی از مؤلفه‌های رشد یک کشور است و با توجه به اینکه همچنان در برخی مناطق، کودکان از دسترسی به امکانات آموزشی محروم هستند، این‌گونه اقدامات به دیگر همکاران فعال در این صنعت توصیه می‌شود.

شرکت اینفوتک (InfoTech) از پیشگامان صنعت پرداخت الکترونیک در ایران است که سال ۱۳۸۲ در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های یکپارچه در حوزه پرداخت الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک تأسیس شد.

مرحوم منصور رشتی، پیشکسوت و چهره شناخته‌شده صنعت پرداخت کشور و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های مبنا بود که در تیرماه ۱۳۹۹ درگذشت.

2 دیدگاه
  1. مهری میلادی می‌گوید

    مرحوم آقای منصور رشتی مرد برگوارار و خیری بودند که در نبود ایشان باز هم مردم محروم مورد لطف ایشان قرار گرفته اند امیدوارم بازهم ببینیم بزرگانی این چنین داسوز قرین رحمت الهی باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.