راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تضمین‌‌گستر فن‌آوا پاسخگوی نیاز بازار داخلی است / بومی‌سازی تضمینی صنعت پرداخت

تضمین‌گستر فن‌آوا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فن‌آواست که در زمینه‌های سخت‌افزاری فعالیت می‌کند. این شرکت با بیشتر از 50 نفر پرسنل مأموریت تولید، پشتیبانی و تعمیر تجهیزات سخت‌افزارهای حوزه فناوری اطلاعات و ICT را دنبال می‌کند.

علی ملکی، مدیر بازرگانی تضمین‌گستر فن‌آوا در مصاحبه‌ای به معرفی محصولات و خدمات عرضه‌شده در نمایشگاه تراکنش پرداخت. به گفته او، تولید رول حرارتی، تولید مودم، تولید آداپتور، تولید باتری اکسترنال، تعمیرات ماشین‌های اداری و نگهداری و تعمیرات دستگاه‌های کارت‌خوان از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت است.

ملکی با بیان اینکه همه محصولات شرکت، بومی‌سازی‌شده هستند، اظهار کرد: «محصولات تولیدی تضمین‌گستر فن‌‌آوا با برند تخصصی TAGFA که برند خودمان است، عرضه می‌شوند.»

او در ادامه توضیح داد: «تهیه و تولید کاغذ حرارتی یکی از خدمات شرکت است. رول‌های حرارتی بر حسب سلیقه مشتری، چاپ و برش و بسته‌بندی می‌شوند. این رول‌های حرارتی چاپی و غیرچاپی برای استفاده در دستگاه‌های کارت‌خوان، دستگاه‌های ATM و صندوق‌های فروشگاهی طراحی شده‌اند.»

ملکی با اشاره به محصول دیگر تضمین‌گستر بیان کرد: «ما تصمیم گرفتیم در راستای بومی‌سازی صنعت پرداخت، باتری‌های اکسترنال دستگاه‌های کارت‌خوان سیار را خودمان تولید و طراحی کنیم. ما با روش‌های بهینه‌سازی موفق شدیم، ظریفت باتری و سیکل شارژ و دشارژ را نسبت به نمونه اصلی افزایش دهیم.» به گفته او، باتری‌های شرکت 18 ماه گارانتی دارند.

ملکی اضافه کرد: «تولید پاوربانک برای دستگاه‌های کارت‌خوان یکی دیگر از فعالیت‌های شرکت است. این پاوربانک برای زمان کمبود شارژ، به‌ویژه هنگام قطعی برق در نظر گرفته‌ شده است.»

ملکی با اشاره به اهمیت بومی‌سازی بیان کرد: «شرکت ما به‌منظور پاسخگویی به نیازهای بازار داخلی و جلوگیری از واردات و خروج ارز در زمینه تولید آداپتور هم فعالیت می‌کند. تمام آداپتورهای تضمین‌گستر با گارانتی یک‌ساله، کد رهگیری و قیمت رقابتی فروخته می‌شوند.» به گفته او، این آداپتورها دارای فیلترهای ورودی و خروجی با کمترین نویز در شبکه و ریپل خروجی هستند.

او در ادامه توضیح داد: «نیروهای انسانی متخصص سرمایه اصلی ما هستند که تعداد چشم‌گیری از آنها در بخش تعمیرات شرکت فعالیت می‌کنند. این واحد با استفاده از نرم‌افزار مدیریت یکپارچه تعمیراتی امکان مشاهده وضعیت تعمیرات را به‌صورت آنلاین برای مشتریان ایجاد کرده است.» به گفته او، واحد تعمیرات علاوه بر تعمیرات تخصصی بورد و قطعات و دستگاه‌های کارت‌خوان، قاب دستگاه‌ها را هم نوسازی می‌کند.

ملکی در ادامه بیان کرد: «گاهی برخی دستگاه‌ها از نظر سخت‌افزاری کاملاً سالم هستند، اما در طول زمان و بر اثر تابش نور خورشید رنگ قاب خود را از دست داده‌اند؛ تضمین‌گستر با دریافت هزینه 300 هزار تومانی قاب‌ها را تعویض می‌کند و با هزینه‌ای 40 هزار تومانی با استفاده از رنگ‌های آنتی‌تینر دستگاه را رنگ می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.