راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره میلیاردی پذیرندگان سداد در زمستان 1400 برگزار می‌شود / جایزه 30 میلیارد ریالی در انتظار 300 پذیرنده فعال

جشنواره میلیاردی شرکت پرداخت الکترونیک سداد از ابتدای دی‌ماه جاری تا پایان سال 1400 برای پذیرندگان فعال سداد برگزار می‌شود. در این جشنواره پایان ماه‌های دی، بهمن و اسفند قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی برای 100 پذیرنده انجام می‌شود که بر اساس آن به هر یک از برندگان قرعه‌کشی 10 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، برگزاری جشنواره‌ای با جوایز میلیاردی را آغاز کرده است.

این جشنواره که ویژه پذیرندگان دستگاه‌های کارت خوان سداد است، همزمان با شروع فصل زمستان (اول دی‌ماه) تا پایان سال جاری (29 اسفندماه) برگزار می‌شود. (امتیازات از یک دقیقه بامداد یکم دی‌ماه محاسبه می‌شود.) پذیرندگان جهت شرکت در این جشنواره باید حداقل امتیاز لازم (معادل 100 امتیاز) را برای ورود به قرعه‌کشی ماهانه کسب کنند.

در این جشنواره در پایان ماه‌های دی، بهمن و اسفند قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی برای 100 پذیرنده انجام می‌شود که بر اساس آن به هر یک از برندگان قرعه‌کشی 10 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

پذیرندگان برای افزایش امتیازهای خود می‌توانند به ازای هر تراکنش پرداخت قبض و خرید شارژ یک امتیاز، هر تراکنش خرید بالای 10هزار تومان یک امتیاز، هر یک میلیون تومان کارکرد روی دستگاه‌های کارت خوان سداد پنج امتیاز و با نصب اپلیکیشن ایوا (ارسال عدد 1 به 2000444) 50 امتیاز کسب کنند. مجموع امتیازهای هر پذیرنده باید در طول یک ماه حداقل به عدد 100 برسد تا امکان شرکت در قرعه‌کشی ماهانه را داشته باشد.

پذیرندگان می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن ایوا و ورود به منوی «سداد و صد جایزه» یا شماره‌گیری کد دستوری #100*737*  تعداد امتیازهای کسب‌شده در هر ماه و جزئیات امتیازهای خود را مشاهده کنند.

لازم به‌ ذکر است که قرعه‌کشی ماهانه برندگان به‌صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام سداد انجام شده و اسامی برندگان از طریق وب‌سایت و دیگر رسانه‌های مجازی اطلاع‌رسانی شرکت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.