راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سرویس کتاب صوتی «نوار» در «پادباکس پلاس» / دانلود کتاب صوتی به‌صورت رایگان

سرویس کتاب صوتی و پادکست «نوار» به جدیدترین نسخه از اپلیکیشن «پادباکس پلاس» اضافه شد. طی قراردادی با مجموعه «نوار»، تمام سرویس‌ها و بخش‌های مختلف آن، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید و دانلود کتاب صوتی، در پادباکس پلاس در دسترس قرار گرفته است. علاقه‌مندان به کتاب صوتی و پادکست می‌توانند از طریق تلفن همراه (اندروید) خود به کتاب‌های صوتی موجود در این پلتفرم به‌صورت کاملاً رایگان گوش دهند و به تمام محتوای این مرجع دسترسی داشته باشند.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، در ادامه توسعه پلتفرم پادباکس و گسترش «مجموعه خدمات و سرویس‌های اپلیکیشن پادباکس پلاس»، سرویس جدیدی مرتبط با کتاب صوتی و پادکست که پیش از این جای خالی آن حس می‌شد، به این بستر افزوده شد.

در حال حاضر با عضویت در پادباکس پلاس، کاربران بدون نیاز به خرید حق اشتراک و  به‌صورت کاملاً رایگان می‌توانند از تمام بخش‌های سرویس «نوار» بهره‌مند شوند. مجموعه «نوار» با همکاری ناشران و گوینده‌های حرفه‌ای و با حفظ حقوق مؤلفان و مترجمان، کتابخانه وسیعی از کتاب‌های صوتی را آماده و منتشر کرده است.

در حالی که کتاب‌های صوتی در وب‌سایت یا اپلیکیشن رسمی «نوار» به‌صورت غیررایگان یا با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه ارائه می‌شوند؛ در پادباکس پلاس بدون محدودیت و رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با این امکان، کاربران کافی است جدیدترین نسخه پادباکس پلاس را از طریق گوگل‌پلی یا وب‌سایت box.pod.ir روی تلویزیون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی دانلود و نصب کنند و اگر آن را در اختیاردارند به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند.

گفتنی است پادباکس محصولی در بخش خانواده «سرزمین هوشمند پاد» است. پادباکس مجموعه متنوعی از خدمات و سرویس‌ها از جمله: بازی‌های ویدئویی، فیلم و سریال (دوبله یا زیرنویس)، پخش موسیقی و پادکست، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار، مجلات حوزه سلامت و سرگرمی و… را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.