راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خاتونی از بانک ملی خداحافظی کرد / بانک شهر؛ مقصد جدید معاون سابق فناوری اطلاعات بانک ملی

مسعود خاتونی، عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران، بعد از پنج سال فعالیت و همکاری استعفای خود را اعلام کرد و امروز از این بانک خداحافظی کرد و به بانک شهر پیوست.

محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل وقت بانک ملی ایران در سال 1395، خاتونی را در سمت معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی نشاند و سال بعد خاتونی با حکم علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت، به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران معرفی شد.

پس از گذشت پنج سال از آن روزها، خاتونی روز چهارشنبه هشتم دی استعفای خود را به بانک ملی اعلام کرد و بعد از اینکه درخواستش توسط بانک پذیرفته شد، بی‌درنگ به بانک شهر پیوست. او قبل از ورود به بانک ملی، مدیریت فناوری اطلاعات بانک شهر را نیز بر عهده داشت.

بانک ملی ایران از همان سال‌های ابتدایی فعالیت خاتونی، پروژه زنجیره تأمین مالی (SCF) را به‌صورت جدی و پس از طی مراحل مطالعاتی در دستور کار قرار داد. در حوزه بانکداری اجتماعی، پلتفرم بله را راه‌اندازی کرد و مشارکت‌هایی با بانک‌های دیگر و بخش خصوصی در حوزه بلاکچین و زنجیره تأمین خدمات مالی انجام داد که به توسعه پلتفرم‌های ققنوس و سکوک منجر شد.

حالا که خاتونی با کوله‌باری از تجربه به بانک شهر بازمی‌گردد، گفته‌هایی درباره جانشینان او هم شنیده می‌شود؛ علیرضا ماهیار، معاون سابق فناوری و توسعه نوآوری سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و حمیدرضا مختاریان مدیرعامل سابق شرکت داده‌ورزی سداد از جمله گزینه‌های بانک ملی برای پر کردن جای خالی خاتونی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.