راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پادباکس پلاس با بیش از ۱۰ هزار نصب فعال در گوگل‌پلی

تنها پس از گذشت چند ماه از انتشار رسمی اپلیکیشن پادباکس روی پلتفرم گوگل‌پلی (که حالا با نام پادباکس‌پلاس شناخته می‌شود) تعداد دانلود و نصب فعال این اپلیکیشن به بیش از 10 هزار رسید.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با استقبال عمومی از نرم‌افزار توسعه‌یافته در سرزمین هوشمند پاد برای موبایل‌های اندرویدی، تلویزیون‌های اندرویدی و دستگاه‌های اندرویدباکس، آمار گوگل‌پلی نشان می‌دهد که حداقل 10 هزار نفر اپلیکیشن پادباکس‌پلاس را از طریق پلتفرم رسمی اندروید دانلود و روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند.

این در حالی است که تعداد قابل توجهی از کاربران نیز پادباکس‌پلاس را از طریق لینک مستقیم داخل سایت پادباکس و به‌صورت دستی نصب کرده‌اند که این تعداد در شمار آمار گوگل‌پلی ثبت نمی‌شود.

با نصب پادباکس‌پلاس کاربران می‌توانند به مجموعه متنوعی از خدمات و سرویس‌ها از جمله بازی‌های ویدئویی، تماشای فیلم و سریال به‌صورت دوبله یا زیرنویس، پخش موسیقی و پادکست، اطلاع از آخرین اخبار، مطالعه مجلات حوزه سلامت و سرگرمی بهره بجویند.

علاوه بر این، خدمات بانکی و مالی مختلفی شامل امکان خرید شارژ و بسته اینترنت برای سیم‌کارت‌های همراه و همچنین پرداخت قبوض، از سرویس‌های در دسترس در پادباکس‌پلاس هستند.

دستیار هوشمند صوتی اختصاصی، کیف پول الکترونیکی، اپ‌استور اختصاصی و… نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که با نصب پادباکس‌پلاس روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌شود.

پلتفرم پادباکس محصولی در بخش خانوار «سرزمین هوشمند پاد» است و تلاش می‌کند تا تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی در استفاده از محتواهایی مانند فیلم، موسیقی، بازی، پادکست، اخبار و غیره را به ارمغان آورد.

تولید سخت‌افزار دستگاه پادباکس نیز از مدتی پیش در کارخانه فناپ‌تک خرمشهر آغاز شده و به‌زودی راهی بازار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.