راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره یلدایی پادرو با جایزه دو عدد آیفون 13 / هم فروشنده و هم مشتری برنده است

«پادرو» به مناسبت نزدیک‌شدن به شب یلدا و در راستای حمایت از مشتریان، جشنواره‌ای ویژه تدارک دیده که طی آن جوایزی ارزشمند شامل دو عدد آیفون ۱۳ به کاربران اهدا می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این کمپین فقط فروشگاه‌های پادرویی و فروشندگان را هدف قرار نداده، بلکه خریداران هم برنده خواهند بود. به‌ این‌ ترتیب که دو دستگاه آیفون ۱۳ در جشنواره یلدایی به‌ قید قرعه اهدا خواهد شد که یکی از آنها بین فروشگاه‌های پادرویی قرعه‌کشی می‌شود و دیگری بین خریداران آن کسب‌وکارها.

در طول این کمپین که از ۲۰ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، هر فروشگاه باید بیشتر از ۱۸ سفارش موفق از سمت مشتری‌ها دریافت کند که هر یک حداقل ۵۰ هزار تومان ارزش داشته باشند. در بین مشتریان هم هر خریدار باید حداقل یک سفارش بیشتر از ۵۰ هزار تومان را از طریق لینک پادرویی فروشگاه‌های اینستاگرامی به ثبت برساند تا در قرعه‌کشی آیفون ۱۳ وارد شود.

پس به‌ این‌ ترتیب، یک نفر از بین مشتریان فروشگاه‌های اینستاگرامی متصل به پلتفرم پادرو و یکی از فروشندگان که از خدمات پادرو استفاده می‌کنند، برنده جایزه‌های جشنواره یلدای آیفون ۱۳ خواهند بود.

علاوه بر این، دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام پادرو از ۲۰ تا ۳۰ آذر، فرصت دارند پنج فروشگاه اینستاگرامی را زیر آخرین پست اسم ببرند (تگ و منشن). به‌ قید قرعه به پنج نفر از این افراد تا سقف یک‌ میلیون تومان اعتبار خرید از همان فروشگاهی که اسم بردند، داده خواهد شد.

گفتنی است پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه‌ یافته و به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند. مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های گوشی همراه و رایانه پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.

2 دیدگاه
  1. مجتبی می‌گوید

    سلام چگونه میتونم برنده یک دستگاه آیفون 13 بشم؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.