راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حضور اعضای هیئت‌مدیره پلنت انجام شد / معرفی مدیرعامل جدید شبکه نوآفرینی پلنت

امروز، یک‌شنبه 21 آذرماه، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شبکه نوآفرینی پلنت برگزار شد.

به نقل از اینشورتک، امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت‌مدیره شبکه نوآفرینی پلنت، مراسم معارفه مدیرعامل جدید این شرکت برگزار شد. طی این مراسم، محمود کریمی از سمت مدیرعاملی پلنت خداحافظی کرد و ایمان ارسطو به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

مدیرعامل جدید پلنت، دکترای مدیریت با گرایش رسانه و تبلیغات است و سابقه سال‌ها فعالیت در صنعت بیمه و کسب‌وکارهای استارتاپی مرتبط با این صنعت را در کارنامه دارد. او از شهریور ۱۳۹۶ به عنوان مدیر توسعه کانال‌های فروش شرکت بیمه سامان فعالیت داشته‌ است. ارسطو در آذر ۱۳۹۹، در همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان مدیر نمونه (در سمت مدیر توسعه کانال‌های فروش) انتخاب و معرفی شد.

اهالی کتاب، ایمان ارسطو را با ترجمه کتاب «پایان بیمه» می‌شناسند، یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های صنعت بیمه که نیاز به نوآوری در این صنعت را بررسی می‌کند.

شبکه نوآفرینی پلنت، در خرداد ۱۳۹۸ به عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه آغاز به کار کرد. این مجموعه تلاش دارد به عنوان یک زمین بی‌طرف، بستری برای فعالیت کسانی فراهم آورد که به نوعی در صنعت بیمه دغدغه‌مند هستند. پلنت نقطه اتصال شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌ها، نمایندگان، مدیران ارشد و میانی و فعالان این صنعت با استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، کسب‌وکارهای نوآور و صاحبان فناوری است. در واقع پلنت تلاش دارد راه‌کارهای نوآورانه را در اختیار بازیگران صنعت بیمه قرار دهد تا در نهایت رضایت مشتریان در این صنعت افزایش پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.