راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نتایج حاصل از برگزاری هم‌اندیشی‌ها در کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه می‌شود

herfeyi-wa2pay-92-05-12دومین هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی با اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی امروز برگزار می‌شود.

در دومین نشست، که به میزبانی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل کشور برگزار می‌شود، مدیران و کارگزاران روابط‌عمومی‌های وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های صنعتی، خدماتی، انرژی و آموزش حضور خواهند داشت و با برگزارکنندگان کنفرانس به تبادل نظر و گفت‌و‌گو می‌پردازند. براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده مقرر شده است دبیر اجرایی کنفرانس گزارشی از روند اجرای کار از ابتدا تاکنون و همچنین مختصری از موضوعات و مقالات احتمالی که در روز برگزاری در قالب سخنرانی ارایه می‌شوند را اعلام کند و سپس ایده‌ها و نظرات حضار اخذ شود.

با توجه به تجربه بسیار خوبی که از هم‌اندیشی اول حاصل شد و بازخوردهای مثبت فراوانی که از طرف مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه و بانک به دبیرخانه کنفرانس رسید، پیش‌بینی می‌شود هم‌اندیشی دوم نیز مورد استقبال مدعوین قرار گیرد و امروز مدیران و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومی پیشنهادات موثر و مفیدی ارایه کنند که در نهایت منجر به برگزاری هرچه بهتر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی خواهد شد.

در کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، اساتید و کارشناسان حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه به ارایه سخنرانی و مقالات متنوع درخصوص چگونگی برقراری ارتباط مناسب و تعامل مطلوب میان این سه رکن مهم از جامعه ارتباطی کشور، خواهند پرداخت. دبیرخانه کنفرانس، ثبت‌نام از علاقه‌مندان را آغاز کرده است و تلفن های 88922782 و 88922783 و نشانی الکترونیکی info@e-pr.ir برای پاسخ به سوالات احتمالی متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

منبع: روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.