راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آی‌تی‌ساز خدمات وزارت کار را هوشمندسازی کرد

اپراتور آی‌تی‌ساز در مسیر هوشمندسازی و تزریق نوآوری به خدمات دولت، امور دادرسی کارگر و کارفرمایی وزارت کار را هوشمندسازی کرد.

به گزارش روابط عمومی آی‌تی‌ساز، اپراتور آی‌تی‌ساز با محصول دانش‌بنیان خود به‌ نام احرازشو، توانست خدمات سامانه روابط کار از مهم‌ترین سامانه‌های وزارت کار را هوشمندسازی کند تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری کارگران و کارفرمایان نباشد. سرویس احراز هویت آنلاین، ثبت دادخواست و انجام امور دادرسی کارگر و کارفرما از جمله خدمات سامانه هستند. پیش‌ از این انجام این خدمات نیازمند مراجعه حضوری متقاضی بود.

همچنین این اپراتور به‌عنوان تأمین‌کننده خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی دولتی در دفاتر پیشخوان دولت، به‌منظور راحتی متقاضیان، امکان احراز هویت و ثبت دادخواست و انجام امور دادرسی به‌صورت حضوری را از طریق درگاه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات در روستاها فراهم کرده است.

میرمیثم سیدی، مدیرعامل اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز اعلام کرده که این اپراتور تاکنون بسیاری از خدمات احصاشده دولتی را که دارای تعرفه مصوب از سازمان تنظیم مقررات بوده، پیاده‌سازی و در شبکه دفاتر پیشخوان ارائه کرده و در صورت همکاری ویژه دولت، معاونت اداری استخدامی ریاست‌جمهور و تشکیل کارگروه ویژه تا انتهای سال بیش از 40 خدمت مهم مورد تقاضای هموطنان را برون‌سپاری و از طریق تمامی ابزارهای مختلف خود همچون دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی در اختیار عموم‌ مردم در سراسر کشور قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات غیرحضوری مذکور می‌توانند به سامانه روابط کار مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.