راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد پیوند، ویژه ایده‌ها و طرح‌های حوزه فین‌تک، 23 آذرماه برگزار می‌‌شود

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری با همراهی مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‌فینک) و سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن (کارن‌کراد)، رویداد پیوند را در حوزه فین‌تک و فناوری‌های نوین مالی، برگزار می‎کند. این رویداد به‌صورت حضوری و مجازی 23 آذرماه برگزار خواهد شد.

رویداد پیوند با محوریت فین‌تک، به‌منظور ظرفیت‌سازی جهت سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های نوین مالی و با هدف تکمیل زنجیره علم، فناوری و تجاری‌سازی و به‌هم‌رسانی تیم‌ها و استارتاپ‌ها به شتاب‌دهنده‌های این حوزه برگزار می‌شود. رویداد پیوند، ویژه صاحبان طرح و ایده‌های استارتاپی و نوآورانه و فناورانه است؛ ایده‌پردزان و استارتاپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، افرادی که به‌دنبال جذب سرمایه بذری برای طرح‌های خود هستند، فناوران، پژوهشگران و دانشجویان از شرکت‌کنندگان این رویداد هستند و تا 10 آذر فرصت دارند طرح‌های خود را ارسال کنند.

در سمت دیگر رویداد پیوند، شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق‌های پژوهش و فناوری و سایر فعالان اکوسیستم نوآوری حضور دارند. در روند برگزاری این رویداد، پس از شناسایی تیم‌ها و صاحبان ایده، دوره‌های توانمندسازی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات منتورینگ به‌صورت حضوری و مجازی برای ایشان برگزار می‌شود و در روز برگزاری رویداد نیز این تیم‌ها به ارائه طرح‌های خود برای سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها پرداخته تا در نهایت به استقرار در شتاب‌دهنده‌ها و دریافت خدمات از ایشان منجر شود. شرکت در این برنامه و فرایند آموزش و توانمندسازی آن کاملاً رایگان است.

در پروسه برگزاری این رویداد، تیم‌های صاحب ایده و طرح در فراخوانی شناسایی‌ شده و فرایندی را به شرح زیر طی می‌کنند تا آماده ارائه به شتاب‌دهنده‌ها شوند:

پیش از رویداد پیوند فین‌تک

  • فراخوان
  • غربالگری
  • برگزاری کارگاه آموزشی، انتخاب تیم‌ها و افراد
  • تیم‌سازی
  • برگزاری کارگاه پیشرفته

حین رویداد

  • برگزاری رویداد به‌صورت حضوری (محدود) و مجازی
  • امضای قرارداد شتاب‌دهی

زمان رویداد پیوند فین‌تک

  • مهلت ارسال طرح: 10 آذرماه 1400
  • زمان برگزاری رویداد: 23 آذرماه 1400

ثبت‌نام در رویداد پیوند در حوزه فناوری‌های نوین مالی و فین‌تک


ایده‌پردزان و استارتاپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، می‌توانند در رویداد پیوند، ثبت‌نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارن‌کراد با شماره تلفن 02186088609 تماس بگیرند.

کارن‌کراد به‌عنوان نخستین سامانه جذب سرمایه در اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور  و به‌عنوان کارگزار رسمی صندوق نوآوری و شکوفایی، با هدف تقویت ظرفیت‌های نوآوری کسب‌وکارها و طرح‌های فناورانه و رقابت‌پذیر کردن آنها از طریق جذب سرمایه و تسهیل روند آن، برگزاری این دوره از رویداد پیوند فین‌تک را بر عهده دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.