راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

های‌وب و بانک ایران‌زمین برای تأسیس نئوبانک قرارداد همکاری امضا کردند / بانک هوشمند فردا؛ نئوبانکی جدید

 «هلدینگ های‌وب» در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود برای ارائه خدمات متنوع و متفاوت به کاربران با مشارکت با بانک ایران‌زمین اقدام به تأسیس یک نئوبانک با عنوان بانک هوشمند فردا کرد.

به گزارش روابط عمومی های‌وب، های‌وب و بانک ایران‌زمین سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه پس از چهار ماه تلاش، این مشارکت را با حضور هیئت‌مدیره طرفین و مدیران عامل بانک ایران‌زمین و هلدینگ های‌وب به امضا رساندند.

بانک هوشمند فردا با مشارکت دو مجموعه شناخته‌شده‌ های‌وب و بانک ایران‌زمین در حالی متولد خواهد شد که به جرئت می‌توان گفت اولین نئوبانک شکل‌گرفته توسط یک همکاری مشترک مجموعه‌های فعال در نظام بانکی و اپراتوری تلکام کشور است.

مدیران بانک ایران‌زمین با این ادعا که بانک هوشمند فردا، یک نئوبانک است، تنوع سرویس‌ها و ایجاد سبدهای ترکیبی متنوع برای ارائه خدمت به مشتریان را از اصلی‌ترین نقاط قوت این نئوبانک عنوان کردند. نئوبانک‌ها نوعی بانک‌ دیجیتال هستند که با ایجاد ارزش‌های نوآورانه نسبت به بانک‌های سنتی، می‌توانند خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهند.

شایان ذکر است که پیش‌ از این نیز های‌وب نسبت‌به دریافت مجوز تأسیس شرکت بیمه هوشمند فردا به‌عنوان یک شرکت بیمه تمام‌دیجیتال اقدام کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.