راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران عامل ۱۲ شرکت پی‌اس‌پی کشور چه کسانی هستند؟

عصر تراکنش ۵۰ / ساختارها، فرایندها و قوانین، اجزای اصلی صنایع بزرگ هستند، ولی نمی‌توان نادیده گرفت که این مدیران و افراد هستند که طعم و رنگ را به این صنایع اضافه می‌کنند. مدیران هستند که در دل این فرایندها و قوانین محدودکننده و خشک، خلاقیت، نوآوری و هیجان را به این صنایع وارد می‌کنند. صنعت پرداخت هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید این صنعت بدون مدیرانش، به شکل روباتی به مسیرش ادامه دهد، ولی حضور مدیران مختلف در این صنعت است که جریان و حرکت پایدار را برای این صنعت به ارمغان می‌آورد. در این مسیر هم نمی‌توان گفت تمام مدیران این صنعت چاشنی درستی برای این صنعت بوده و هستند. با این‌ وجود صنعت پرداخت کشور بسیاری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایش را مدیون پایمردی و ایستادگی همین مدیران شرکت‌های پی‌اس‌پی است؛ چه مدیرانی که در گذشته در این صنعت حضور داشته‌اند و چه مدیرانی که در حال حاضر در این صنعت حضور دارند. در همین راستا، در گزارشی کوتاه به معرفی مدیران عامل ۱۲ شرکت پی‌اس‌پی کشور پرداختیم.


آسان‌پرداخت پرشین (آپ)؛ محمدرضا اسکندریون


تیرماه ۱۳۹۹ شرکت آسان‌پرداخت پرشین بعد از ۹ سال، تغییری در مدیرعامل خود داشت و محمدرضا اسکندریون که تا پیش‌ از این معاون عملیات آپ بود، به سمت مدیرعاملی انتخاب شد. اسکندریون متولد ۱۳۶۰ است و دارای مدرک کارشناسی ماشین‌های کشاورزی از دانشگاه ارومیه و MBA، گرایش مدیریت کسب‌وکار هوشمند و تحول‌گرا از سازمان مدیریت صنعتی است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر شعبه شرکت بهرسان دارو، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسن تجارت ایرانیان، معاون عملیات شرکت آسان‌پرداخت، مدیرعامل شرکت نگین تجارت اپامه، رئیس هیئت‌مدیره شرکت نگین‌خودرو هوشمند، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت نگین ارتباطات آوا و رئیس هیئت‌مدیره شرکت نکو مرکب آریا اشاره کرد.

اسکندریون در حال حاضر علاوه بر سمت مدیرعاملی شرکت آسان‌پرداخت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت طلوع سبز زنگان، عضو هیئت‌مدیره شرکت آسان‌پرداز توسن، رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت آسان‌ساز نگین، رئیس هیئت‌مدیره شرکت کاغذ و رول آرتا پرشیان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پلاک سبز نگین، رئیس هیئت‌مدیره شرکت رایان ساتراپ و عضو هیئت‌مدیره شرکت داده‌کاوان فردا نیز هست.

محمدرضا اسکندریون مدیرعامل شرکت آپ

آپ که یکی از پنج شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است، در مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده خود که آخرین روز تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، علاوه بر تقسیم سود هشت تومانی به ازای هر سهم، با افزایش سرمایه شرکت از 265 میلیارد تومان به 555 میلیارد تومان موافقت شد.


به‌پرداخت ملت؛ محمدرضا نمازی


محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت متولد سال ۱۳۴۸ و دارای مدرک کارشناسی رشته کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت گرایش فناوری اطلاعات است. از جمله سوابق کاری نمازی می‌توان به مدیرعاملی شرکت مهندسی یاس ارغوانی، عضو هیئت‌مدیره گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، مدیر شعب منطقه 4 بانک ملت استان تهران، مدیر شعب بانک ملت استان البرز، مدیر شعب بانک ملت استان مرکزی، مدیر شعب بانک ملت چهارمحال و بختیاری، ریاست حوزه مرکزی اصفهان، رئیس بازرسی منطقه بانک ملت و مدیر انفورماتیک بانک ملت استان اصفهان اشاره کرد.

محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت

شرکت به‌پرداخت ملت، یکی از پنج شرکت پی‌اس‌پی عرضه‌شده در بورس اوراق بهادار و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت کشور است که مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ آن ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و برای هر سهم به‌پرداخت ملت ۱۰۷۹ ریال سود تقسیم شد. طبق گفته‌های نمازی در این مجمع، درگاه‌های اینترنتی این شرکت در طول یک ‌سال گذشته با افزایش ۲۶ هزار واحدی به ۴۶ هزار درگاه و نصب برنامه موبایلی سکه با افزایش سه میلیونی به هفت میلیون مورد رسیده که رشد ۳۵درصدی تعداد تراکنش‌های انجام‌شده در بستر این اپلیکیشن را به همراه داشته است. به‌پرداخت یکی از شرکت‌های پی‌اس‌پی پیشرو کشور است که توانسته رتبه ۱۳ را در بین ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان در سال ۲۰۱۹ به دست آورد.


پرداخت الکترونیک پاسارگاد؛ مسیح مشهدی تفرشی


مسیح مشهدی تفرشی متولد ۱۳۵۴ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و DBA سازمان مدیریتی صنعتی است. از جمله سوابق کاری مشهدی تفرشی می‌توان به مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فناپ تلکام، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره گروه فن‌آوا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم ایران، مدیرعامل و عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت پارس‌خودرو و مدیرکل تحقیقات و جهاد خودکفایی سازمان صداوسیما اشاره کرد. او همچنین دارای سوابق شغلی رئیس هیئت‌مدیره شرکت باران تلکام، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فن‌آوا کارت، رئيس هیئت‌مدیره گروه خودروسازی بهمن، عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، عضو غیرموظف هیئت‌مدیره شرکت رنو پارس و عضو هیئت‌مدیره شرکت سایپایدک است.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

تاکنون پنج شرکت پی‌اس‌پی کشور وارد بورس شده‌اند که اخیراً مشهدی تفرشی نیز اعلام کرده، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان اولین شرکت از زیرمجموعه هلدینگ فناپ، نمادش در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت خواهد شد و ششمین شرکت در حوزه پرداخت خواهد بود که وارد بورس می‌شود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که آبان‌ماه ۱۴۰۰ امکان عرضه سهام شرکت فراهم خواهد شد و نماد پرداخت الکترونیک پاسارگاد روی تابلو بورس قرار خواهد گرفت. پرداخت الکترونیک پاسارگاد که در آستانه ورود به بورس است، یکی از شرکت‌های پرداختی کشور است که در سال گذشته بیشترین رشد را از حیث مبلغ و تعداد تراکنش داشته است.


پرداخت الکترونیک سامان (سپ)؛ حسین واعظ قمصری


حسین واعظ قمصری متولد 1333 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری صنعتی از مؤسسه عالی حسابداری تهران و کارشناسی ارشد مدیریت عالی بازرگانی از دانشگاه وست‌کوست کالیفرنیاست. ازجمله سوابق کاری او می‌توان به مشاور مالی شرکت جنرال‌سیستمز، عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت پخش بافته‌های ایران، عضو هیئت‌مدیره و مدیر مالی شرکت پشم‌بافی جهان، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت پشم‌بافی ایران برک، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت جامکو، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت صادراتی فرآورده‌های نساجی T.E.Co.، رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه صنایع شیبا آرین، عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت MODZONE اینترپرایز آفریقای جنوبی و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نساجی مازندران اشاره کرد.

حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ

قمصری از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در صنعت خودرو و پرداخت شروع کرد. او قائم‌مقام مدیرعامل گروه رایان‌سایپا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای رایان‌سایپا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سامان و معاون مالی و برنامه‌ریزی بانک سامان بود. قمصری از آبان‌ماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سامان است.

طبق گزارش اقتصادی شاپرک، سپ در مردادماه ۱۴۰۰ در شاخص تعداد تراکنش‌ها در جایگاه اول قرار گرفته است. سپ که یکی از پنج شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است، در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، ۵۰ میلیارد تومان سود تقسیم کرد.


پرداخت نوین آرین؛ وحید حجتی


وحید حجتی متولد سال 1350 است و دارای مدرک دیپلم ریاضی‌فیزیک، کارشناسی گرایش کامپیوتر ـ نرم‌افزار دانشگاه اراک، MBA گرایش استراتژیک و مارکتینگ دانشگاه تهران و DBA دانشگاه تهران است. حجتی پیش از مدیرعاملی پرداخت نوین،‌ معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش بود. از جمله سوابق کاری او می‌توان به عضو هیئت‌مدیره شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، مشاور ارشد شرکت توسن، معاون برنامه‌ریزی راهبردی و معاونت فناوری اطلاعات شرکت جیرینگ، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت همراه سینا، مدیر پروژه‌های خاص و مدیر CNP شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مدیر انفورماتیک و مخابرات فاز 1-6، 7 و 8 شرکت پتروپارس، مدیر انفورماتیک شرکت تکنیکان و مدیر انفورماتیک فاز 1 و عضو گروه مدیریت شبکه شرکت پتروپارس اشاره کرد.

وحید حجتی، مدیرعامل پرداخت نوین آرین

از زمان مدیرعاملی حجتی تاکنون پرداخت نوین در همکاری با مجموعه‌های دیگر، اقدامات متعددی را انجام داده است. برای مثال می‌توان به همکاری این شرکت با شرکت داتین در حوزه کارت اعتباری اشاره کرد. همچنین پروژه هوشمندسازی پرداخت در صنعت پست و لجستیک با همکاری شرکت تی‌تک به‌عنوان تأمین‌کننده زیرساخت فناوری اطلاعات پست و لجستیک، شرکت تیپاکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کوریرهای پستی کشور و شرکت پرداخت نوین آرین به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی پرداخت اجرا شد.


تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)؛ احمد جعفری قزل‌حصار


احمد جعفری قزل‌حصار، از مهرماه ۱۳۹۷ مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به نمایندگی از شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین است. از جمله سوابق اجرایی جعفری که متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است، می‌توان به معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، عضو هیئت‌مدیره شرکت آتیه پارسیس پارس و مدیر سخت‌افزار و شبکه بانک پارسیان اشاره کرد.

احمد جعفری قزل‌حصار، مدیرعامل تاپ

از زمان مدیرعاملی جعفری در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، این شرکت اقدامات زیادی انجام داده است؛ برای مثال تاپ اقدامات متعددی در توسعه پرداخت بدون کارت در تاکسی‌های تهران و مراکز فروشگاهی داشته است. تاپ یکی از پنج شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است که بر اساس مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، تقسیم سود انجام داد و به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود در نظر گرفت. طبق گفته‌های جعفری درباره عملکرد مالی شرکت در سال ۱۳۹۹ در این مجمع، درآمد عملیاتی تاپ در سال ۱۳۹۸ برابر با ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲۲ میلیارد ریال رسیده و بدین ترتیب شاهد رشد ۹۳ درصدی در درآمد عملیاتی بودند.


پرداخت الکترونیک سداد؛ سیدسعید رضاپور محمدی


سیدسعید رضاپور محمدی، 8 آبان1400 بعد از جدایی محسن علی‌پور از شرکت به‌عنوان سرپرست مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد منصوب شد. او پیش‌ از این عهده‌دار سمت رئیس هیئت‌مدیره سداد بود. محمدی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت یکتا ققنوس پارس، معاونت اقتصادی و مالی شرکت‌های پارس تکنولوژی سداد و داده‌ورزی سداد را در کارنامه خود دارد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته حسابداری و مدیریت است.

سیدسعید رضاپور محمدی، سرپرست مدیرعامل سداد

سایان‌کارت؛ محمدمهدی متولی


محمدمهدی متولی که از دی‌ماه ۱۳۹۹ تاکنون به‌عنوان مدیرعامل شرکت سایان‌کارت فعالیت می‌کند، متولد سال ۱۳۵۳ و دارای مدارک کارشناسی علوم رایانه از دانشگاه تبریز، MBA سازمان مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه شیراز و دکتری تخصصی مهندسی رایانه از دانشگاه سمنان است. او از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات انصار بود و از سال ۱۳۹۸ تاکنون نیز عضو هیئت‌مدیره شرکت رایانه خدمات امید است. او از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در بانک انصار آغاز کرد و از جمله سوابق کاری او در معاونت فاوای بانک انصار می‌توان به معاون فناوری اطلاعات، مدیر اداره ICT، مدیر اداره زیرساخت و امنیت و مدیر اداره سخت‌افزار و شبکه اشاره کرد.

محمدمهدی متولی، مدیرعامل سایان کارت

به‌طور کلی شرکت سایان‌کارت از جمله شرکت‌های پرداختی است که طی یک سال گذشته اخبار زیادی را از آن شاهد نبودیم. بر اساس آخرین گزارش‌ اقتصادی شاپرک که مربوط به مردادماه ۱۴۰۰ می‌شود نیز سایان‌کارت یکی از شرکت‌هایی است که کمترین سهم تعدادی و مبلغی تراکنش‌ها را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت دارد.


فن‌آوا کارت؛ مجید شکوهی


مجید شکوهی که از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به سمت مدیرعاملی فن‌آوا کارت منصوب شد، متولد سال ۱۳۴۱ و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل از دانشگاه آزاد تهران‌مرکز است. از جمله سوابق کاری شکوهی که از مدیران باتجربه صنعت پرداخت الکترونیکی کشور است، می‌توان به عضو هیئت‌مدیره شرکت سهاتو، عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت همراه سینا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت اطلاع‌رسانی اعتباری و اعتبارسنجی ایرانیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت آفتاب تجارت سامان، معاون پشتیبانی و اجرایی مدیرعامل بانک سامان و مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش اشاره کرد.

همچنین مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی ایران متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجهیزات مدارس ایران متعلق به صندوق ذخیره فرهنگان، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت صنایع آموزشی متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان و مشاور صندوق ذخیره فرهنگیان از دیگر سوابق کاری شکوهی هستند.

مجید شکوهی، مدیرعاملی فن‌آوا کارت

با توجه به اینکه کمتر از شش ماه از مدیرعاملی شکوهی در فن‌آوا کارت می‌گذرد، نمی‌توان درباره عملکرد او در این شرکت صحبت کرد، اما به‌طور کلی نام شکوهی با کارت اعتباری در کشور گره خورده است. شکوهی با بیش از ۱۵ سال تجربه در بخش ارائه خدمات کارت اعتباری، تاکنون اقدامات متعددی در این حوزه انجام داده است.


کارت اعتباری ایران‌کیش؛ پیمان منعم طبری


پیمان منعم طبری که از مردادماه ۱۳۹۸ به سمت مدیرعاملی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش منصوب شد، متولد سال ۱۳۵۱ و دارای مدرک کارشناسی سخت‌افزار از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) است. او دارای بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریت در صنایع خودروسازی، نفت، مخابرات، بانک و خدمات پرداخت الکترونیکی در حوزه‌های فناوری اطلاعات، سیستم‌های بانکی، پرداخت و کربنکینگ است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر فناوری اطلاعات کارخانه تولید بنز ایران (شرکت تاپ‌خودرو)، مدیر فناوری اطلاعات شرکت سایان‌کارت، معاون فناوری اطلاعات شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مدیر توسعه بانک سامان و معاون فناوری اطلاعات شرکت پردازشگران سامان، مدیر پروژه دیتاسنتر، شبکه Passive ‌و Active خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مدیر پروژه دیتاسنتر، شبکه Passive و Active مهندسی توسعه و نفت ایران  و معاون فناوری اطلاعات شرکت ایران‌کیش اشاره کرد.

پیمان منعم طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش یکی از پنج شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است که در مجمع عمومی منتهی به سال مالی اسفندماه ۱۳۹۹، افزایش سرمایه این شرکت از ۲۶۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰۰ میلیارد ریال طی دو مرحله تصویب شد. بر اساس گزارش مردادماه ۱۴۰۰ شاپرک، ایران‌کیش با افزایش 2.87درصدی نسبت به تیرماه، بالاترین تفاضل را در سهم بازار ابزار پذیرش اینترنتی رقم زده است.


پرداخت الکترونیک سپهر؛ بابک رهنماپور


بابک رهنماپور از مردادماه ۱۳۹۷ به سمت مدیرعاملی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر منصوب شده است. او متولد ۱۳۴۶ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی رایانه با گرایش نرم‌افزار از دانشگاه آزاد واحد تهران‌مرکز، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجوی دکتری تخصصی حقوق بین‌الملل عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل قشم است. رهنماپور از مدیران باسابقه بانک صادرات ایران است که از سال ۱۳۷۰ همکاری خود را با این بانک آغاز کرده است. معاونت امنیت فناوری اطلاعات در اداره کل حراست، ریاست اداره کل مدیریت ریسک، ریاست اداره کل انفورماتیک و معاونت امور فناوری و اطلاعات در امور بازرسی و نظارت از جمله سوابق او در بیش از ۲۵ سال فعالیت در بانک صادرات ایران است.

بابک رهنماپور، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

از زمان مدیرعاملی رهنماپور در این شرکت، پرداخت الکترونیک سپهر شاهد تغییراتی بود؛‌ برای مثال این شرکت که پیش‌ از این با نام مبناکارت آریا شناخته می‌شد، در دی‌ماه ۱۳۹۷ به «پرداخت الکترونیک سپهر» تغییر نام داد. از جمله مهم‌ترین دستاوردهای شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در دوران مدیریت رهنماپور می‌توان به کسب جایگاه کمترین میزان خطای پذیرندگی کشور و کمترین دستگاه‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش در میان شرکت‌های صنعت پرداخت اشاره کرد.


الکترونیک کارت دماوند؛ بهنام آرایش


بهنام آرایش که از آذرماه ۱۳۹۶ در سمت مدیرعاملی شرکت الکترونیک کارت دماوند فعالیت می‌کند، متولد سال ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر ـ نرم‌افزار، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر ـ نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی است.

بهنام آرایش مدیرعامل، شرکت الکترونیک کارت دماوند

بر اساس گزارش‌های اقتصادی شاپرک، الکترونیک کارت دماوند که یکی از ۱۲ شرکت پی‌اس‌پی کشور است، تقریباً همیشه دوازدهمین شرکت در بین شرکت‌های پی‌اس‌پی از لحاظ جایگاه و سهم بازار قرار دارد. گزارش‌ اقتصادی مردادماه ۱۴۰۰ شاپرک نیز نشان می‌دهد که شرکت الکترونیک کارت دماوند کمترین سهم تعدادی و مبلغی تراکنش‌ها را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت داشته و سهم آن از بازار کلیه سرویس‌های خدمات پرداخت کارت ناچیز است. همچنین این شرکت در مردادماه ۱۴۰۰، با کسب رقم 1.380 درصد، بالاترین عدد شاخص در نسبت تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را به خود اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.