راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «اصول پایه‌ای مدیریت و حاکمیت داده» ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود

رویداد «اصول پایه‌ای مدیریت و حاکمیت داده‌» روز چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه، ساعت ۱۱ برگزار می‌شود. پرویز وکیلی، مدیر حوزه داده شرکت پرداخت الکترونیک سداد مدرس این وبینار آموزشی است.

به گزارش روابط‌عمومی سحاب، بسیاری از سازمان‌ها می‌دانند که داده‌ها، دارایی حیاتی سازمان است. داده و اطلاعات می‌تواند به آنها در مورد مشتریان، محصولات و خدمات‌شان، بینش‌های جدیدی بدهد. همچنین می‌تواند به نوآوری و تحقق اهداف استراتژیک کمک کند. با این وجود، سازمان‌های معدودی به‌طور فعال این ارزش نهفته داده‌ها را استخراج می‌کنند. خلق ارزش از داده‌ها به‌صورت تصادفی رخ نمی‌دهد؛ بلکه تحقق این مهم نیاز به تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و مهم‌تر از همه مدیریت و رهبری دارد. در واقع داده و اطلاعات، دارایی‌های بالفعل سازمان نیستند و سازمان‌ها از طریق روش‌ها و برنامه‌هایی برای مدیریت داده و حاکمیت داده می‌توانند ارزش بالقوه آنها را بالفعل کنند.

از بطن یک برنامه حاکمیت داده مجموعه‌ای از اصول، قواعد و فرایندها متولد می‌شود که قرار است همسو با اهداف کلان سازمان، موضوع خلق ارزش از داده‌ها را در قالب یک مدل عملیاتی هدایت کند. همچنین همسو با برنامه حاکمیت داده، برنامه مدیریت داده به روال‌های توسعه‌ و اجرا در طول چرخه عمر داده می‌پردازد.

در این دوره به‌صورت کلی به تعریف و کارکرد برنامه حاکمیت داده و مدیریت داده و ارتباط بین اینها پرداخته می‌شود و سرفصل‌های آموزشی زیر را دربر می‌گیرد:

  • تعریف حاکمیت داده و مدیریت داده؛
  • ارتباط بین حاکمیت داده و مدیریت داده؛
  • نقش مدیریت داده و حاکمیت داده در داده‌محوری؛
  • از کجا شروع کنیم؟
  • چالش‌هایی که انتظار داریم حل شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه این رویداد در ایوند نسبت به ثبت‌نام در وبینار آموزشی «اصول پایه‌ای مدیریت و حاکمیت داده‌» اقدام کنند. مخاطبان راه پرداخت نیز می‌توانند با استفاده از کد «way2pay» در فرایند ثبت‌نام تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.