راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نصر تهران برای شناسایی شرکت‌های عضوی که اخطاریه‌ پلمب دریافت کرده‌اند، فراخوان داد / امکان پیگیری موضوع تا 15 دی

شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که از سوی اتحادیه‌ فناوران رایانه‌ شهر تهران، اخطاریه‌ پلمب دریافت کرده‌اند تا روز چهارشنبه، 15 دی‌ماه فرصت دارند، تصویر اخطاریه را به Info@tehrannsr.org ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، دیدار نمایندگان سازمان نصر تهران با رئیس و اعضای هیئت‌مدیره‌ اتحادیه‌ فناوران یارانه شهر تهران به منظور حل‌وفصل موضوع پلمب شرکت‌های عضو نصر تهران 17 شهریورماه 1400 در محل اتحادیه‌ فناوران یارانه‌ شهر تهران برگزار شد. در نتیجه این دیدار مقرر شد، ارسال اخطار پلمب توسط اتحادیه به شرکت‌های عضو نصر تهران، مگر شرکت‌هایی که شاکی خصوصی دارند متوقف‌شده و ارسال اخطار پلمب به شرکت‌هایی که شاکی خصوصی دارند، از طریق مکاتبه با دبیرخانه‌ نصر تهران انجام شود. در همین راستا قرار است کارگروهی با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل و موضوعات مطروحه طی جلساتی منظم بررسی شود. فرهاد کرم‌زاده و آیدین عدالت، دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای عضویت در کارگروه مشترک به اتحادیه فناوران رایانه معرفی شدند.

اما باگذشت حدود دو ماه از این توافق، با توجه به خلف وعده اتحادیه‌ فناوران، روند اتفاقات کماکان مشابه قبل بود و ارسال اخطاریه‌ پلمب توسط اتحادیه‌ مذکور برای اعضای سازمان نصر تهران به‌ویژه شرکت‌های فعال در حوزه B2B و B2G ادامه پیدا کرد. در همین راستا، نصر تهران هم فراخوان شناسایی شرکت‌های عضو را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده: «در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری به «تولید، پشتیبانی‌ها‌ و مانع‌زدایی‌ها» و همچنین نگاه‌های راهبردی رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم و با تأکید بر اینکه نگاه تمامی تشکل‌های صنفی، باید تأمین حداکثری منافع مشروع اعضا باشد، نصر تهران طی فراخوانی از کلیه‌ شرکت‌های عضو که از سال 98 تاکنون اخطاریه‌ی پلمب دریافت کرده‌اند و یا با تهدیدات مشابهی روبه‌رو شده‌اند، دعوت می‌کند حداکثر تا روز چهارشنبه، 15 دی‌ماه جاری مشخصات و تصویر اخطاریه، نام فرد ابلاغ کننده و سایر مستندات مربوطه را به آدرس الکترونیک Info@tehrannsr.org ارسال کنند. یادآور می‌شود گردآوری این اطلاعات تماما محرمانه خواهد بود و صرفاً به‌منظور پیگیری صنفی و رسالت قانونی و معنوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انجام خواهد شد.»

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران پیشاپیش ضمن قدردانی از همکاری فعالان صنفی تعهد داد که این موضوع را تا حصول نتیجه‌ نهایی پیگیری خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.