راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

سنباد کارشناس فروش و ارتباط با مشتریان استخدام می‌کند

سکوی نوآوری باز داده‌محور سنباد با نام تجاری «سنباد» در سال ۱۳۹۹ با سرمایه‌گذاری مشترک ۹ بانک خصوصی سامان، سینا، پارسیان، پاسارگاد، شهر، انصار، سینا، کارآفرین و ملل متولد شد. روندهای آینده بانکداری، لزوم توجه به تحولات دیجیتال و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید را نشان می‌دهد. ارائه خدمات بانکی در قالب بانکداری باز هم جزئی از این روندهاست که سنباد مسیر رشد خود را بر آن استوار کرده است.

سنباد با حضور مدیران باتجربه صنعت بانکی در کنار متخصصان خوش‌فکر حوزه فناوری، کسب‌وکاری فین‌تکی است و در تلاش است مدل بانکداری کسب‌وکارها و تعامل بین بانک‌ و ایشان را از طریق راهکارهای فناورانه تسهیل کند.

این شرکت در جهت توسعه نیروی انسانی خود از کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس فروش و ارتباط با مشتریان

وظایف کلیدی:

  • پیگیری و مذاکره با لیدهای فروش از مرحله تماس تا برگزاری جلسات فروش و عقد قرارداد
  • گزارش‌دهی مستمر جلسات و وضعیت فروش
  • پروپوزال‌نویسی در صورت نیاز مشتری
  • معرفی سرنخ‌های فروش
  • تشخیص نیازها، مشکلات و دغدغه‌های مشتریان و رفع آنها
  • شناسایی مشتریان و کمک به شرکت در تعیین موقعیت شرکت در بازار
  • شرکت در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای تعیین‌شده و مرتبط با اهداف شرکت، جهت معرفی خدمات قابل ارائه شرکت
  • پیگیری وصول مطالبات و تحقق درآمدهای شرکت

مهارت‌های کلیدی:

  • مدیریت ارتباط با مشتری و فرایند فروش
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • برقراری ارتباط مؤثر
  • مهندسی فروش
  • روحیه پیگیری بالا
  • تنظیم نامه‌های تجاری
  • جزئی‌نگری و دقت بالا
  • توانایی پیشبرد چند کار به‌صورت همزمان

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل info@sanbod.co ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.