راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب یک ساتوشی به چاپ چهارم رسید

چاپ سوم کتاب یک ساتوشی به نویسندگی محمد آذرنیوار و نیما ملک‌پور با استقبال کم‌نظیری روبه‌رو شد و ظرف کمتر از یک هفته به چاپ چهارم رسید. این کتاب که راهنمایی جامع جهت ورود به دنیای بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌‌ها به‌شمار می‌‌رود، توسط انتشارات راه پرداخت و با مشارکت ارز دیجیتال عرضه و چاپ می‌شود.

شاید اولین باری که نام بیت‌کوین را شنیدیم به‌سادگی از کنار آن رد شدیم تا چند سال بعد همه نگاه‌ها از جمله نگاه حسرت‌آمیز ما دوباره به آن جلب شد. چیزی که در ابتدا شبیه به سکه‌های مجازی در بازی‌های آنلاین به نظر می‌رسید، با گذشت زمان به غول بزرگی تبدیل شد که به‌راحتی قابل توقف نبود. کتاب یک ساتوشی تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند. کتاب یک ساتوشی به‌دنبال شناخت جنبه‌های بیشتر و روش‌های سرمایه‌گذاری است.

نویسندگان یک ساتوشی درباره علت تألیف این کتاب پرطرفدار گفته‌اند: «مشاهده رشد سریع حوزه ارزهای دیجیتال و آینده غیرقابل انکار با سیستم‌های غیرمتمرکز، ما را بر آن داشت تا هر آنچه از دانش اندک خودمان تا منابعی را که می‌شناختیم، برای گردآوری کتابی مناسب برای کسانی که هنوز با این پدیده آشنا نشده‌اند، زیر و رو کنیم. در این مسیر، افراد زیادی به ما یاری رساندند که تشکر از آنها را وظیفه خود می‌دانیم.»

کتاب یک ساتوشی به سه بخش تقسیم شده است؛ در بخش اول گریزی به تاریخچه پول و مفاهیم اولیه در مباحث ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین و بلاکچین زده است. در بخش دوم، اصول اولیه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باید بدانید و انواع شیوه‌های سرمایه‌گذاری را شرح داده است. در بخش سوم نیز انواع روش‌های تحلیل برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به همراه نکات لازم توضیح داده است.

این کتاب در 320 صفحه به موضوعات ارز مجازی و بیت‌کوین پرداخته و برای تمام علاقه‌مندان به ورود به دنیای ارز دیجیتال از جمله مدیران میانی، کارشناسان و پژوهشگران مناسب است. این کتاب پرطرفدار و سایر کتاب‌‌های انتشارات راه پرداخت در فروشگاه این انتشارات در دسترس هستند. گفتنی است نسخه دیجیتال کتاب یک ساتوشی در پلتفرم‌های فیدیبو و طاقچه نیز به فروش می‌رسد و نسخه فیزیکی کتاب در باسلام موجود و دیجی‌کالا به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.