راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حکم رئیس‌جمهور، زارع‌پور و خیاطیان عضو هیئت‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شدند

رئیس‌جمهور با صدور حکمی دو عضو حقیقی هیئت‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری را منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدابراهیم رئیسی طی حکمی، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدصادق خیاطیان را به سمت «عضو هیئت‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

عیسی زارع‌پور، وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش شبکه‌های رایانه‌ای از دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا دریافت کرده است.

ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود.

محمدصادق خیاطیان در حال حاضر رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیئت‌ علمی دانشگاه شهید بهشتی است. او از سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ برخوردار است.

انتظار رئیس‌جمهور از دو عضو جدید هیئت‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، تلاش مجدانه در راستای اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک‌ مساعی سایر اعضا در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش‌بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری و بومی‌سازی و تجاری‌سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.