راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عبور همراه‌کارت از مرز سه میلیون نصب فعال در کافه‌بازار

تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت در کافه‌بازار از مرز سه میلیون کاربر عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی همراه‌کارت، این اپلیکیشن پرداخت موفق شده به عدد چشم‌گیر سه میلیون نصب فعال در کافه‌بازار برسد. این گزارش همچنین می‌افزاید، همراه‌کارت در مجموع بیش از ۱۵ میلیون کاربر دارد که از خدمات مختلف آن، شامل کارت‌به‌کارت از مبداء ۳۲ بانک و مؤسسه اعتباری، مانده‌گیری، خرید شارژ، پرداخت و استعلام قبض‌های خدماتی، خرید بسته اینترنت، پرداخت عوارض آزادراهی، نیکوکاری، پرداخت خلافی خودرو و…، روی گوشی‌های هوشمند آی‌اواس و اندرویدی استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است که بررسی دسته اپلکیشن‌های مالی و پرداخت در استور ایرانی کافه‌بازار، نشان می‌دهد در حال حاضر همراه‌کارت با بیش از سه میلیون نصب فعال، دومین اپلیکیشن پرداخت پرکاربرد کشور است.

همراه‌کارت با تأکید بر بهبود طراحی رابط و تجربه کاربری، رقم‌زدن تجربه‌ای دلچسب در استفاده از خدمات پرداخت برای عموم مردم را یکی از مأموریت‌های اصلی خود می‌داند. در همین راستا، کسب میانگین امتیاز ۴.۷ از سوی کاربران در کافه‌بازار نشان می‌دهد که همراه‌کارت در دستیابی به این هدف موفق بوده و توانسته نظر مثبت کاربران خود را به دست آورد.

همراه‌کارت از طریق وب‌سایت این اپلیکیشن به نشانی www.hamrahcard.ir برای آیفون و از طریق استورهای اندرویدی نظیر گوگل‌پلی و کافه‌بازار برای گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.