راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه قبوض خدماتی خود را از طریق اپلیکیشن شاپ پرداخت کنیم؟


شركت شاپ يكی از پلتفرم‌های تجارت الكترونيکی و خدمات نرم‌افزاری است و از ديگر خدمات آن می‌توان به خدمات مديريت فروشگاهی و پرداخت اشاره كرد. شركت تراكنش همراه ايمن يا همان شاپ توانسته است با راه‌اندازی يک اپليكشن خدماتی كه عمدتا به ارائه سرويس‌های پرداختی می‌پردازد، انجام بسياری از كارهای پرداختی را كه امروزه در زندگی افراد نقش بسيار مهمی دارند مانند پرداخت قبوض به صورت اينترنتی، خريد شارژ و اينترنت، پرداخت عوارض، خريد بليط، كارت به كارت و ساير خدمات پرداختی را برای كاربران خود فراهم كرده و آسان سازد.

به گزارش روابط عمومی شاپ، از آنجايی كه این اپليكيشن متعلق به شركت تراكنش همراه ايمن است، به عنوان يكی از ابزارهای نوين برای انجام تراكنش‌های خدماتی و پرداختی فعاليت می‌كند، يكی از امكانات مهم و كاربردی اين اپليكيشن، امكان پرداخت قبوض موبايل‌هايی با خطوط دائمی، قبوض تلفن‌هاي ثابت و ساير قبوض خدماتی است و اين امكان فراهم شده است كه كابران اپليكيشن شاپ در كمترين زمان ممكن و با ساده‌ترين روش بتوانند از قبض استعلام گرفته و مبلغ بدهی را پرداخت يا تسویه كنند.

قبوضی كه امكان پرداخت آن‌ها در اپليكيشن شاپ وجود دارد شامل قبض گاز، قبض آب، قبض برق و قبض خطوط دائمی اپراتور همراه اول و قبض تلفن ثابت است كه براي گرفتن استعلام و پرداخت هر كدام، كاربران بايد مراحلی را انجام دهند. اولين قدم نصب اپليكيشن شاپ است كه با توجه به سيستم عامل تلفن همراه می‌توان به راحتی اپليكيشن را نصب كرد.

به علاوه امكان استفاده از نسخه وب اپليكيشن نيز وجود دارد. پس از نصب و ورود به اپليكيشن، بايد شماره تلفن مورد نظر وارد شده و پس از آن كد تاييد براي آن شماره به صورت پيامک ارسال می‌شود. پس از وارد كردن كد تاييد صفحه‌ اصلی باز شده و گرينه‌های قبض برای كاربران نمايان هستند و كاربران می‌توانند با توجه به نوع قبض خود از آن استعلام گرفته و قبض مورد نظر را پرداخت كنند. همچنين هر قبض پرداخت شده در آرشيو ذخيره خواهد شد و كاربران در هر زمان كه بخواهند می‌توانند به آن مراجعه كنند. به علاوه در اپليكيشن شاپ گزينه‌ای وجود دارد با نام شناسه‌های پركاربرد كه اين امكان را برای كاربران فراهم می‌كند تا هميشه به ليست قبوضی پرداختی خود كه به صورت معمول پرداخت می‌كنند، دسترسی داشته باشند.

براي پرداخت قبض گاز، ابتدا نام قبض و شماره اشتراک را وارد كرده، سپس می‌توان از ميزان بدهی استعلام گرفته و اقام به پرداخت آن كرد. به علاوه پس از پرداخت كدی جهت پيگيری وضعيت قبض پرداختی نيز به كاربر داده خواهد شد. برای پرداخت قبض آب و برق نيز با رفتن به بخش پرداخت قبوض و وارد كردن شناسه قبض، می‌توان بدهی را در سريع‌ترين زمان تسویه كرد. برای پرداخت قبض تلفن ثابت نيز بايد وارد قسمت قبض شده و با انتخاب گرينه‌ تلفن ثابت و وارد كردن شماره تلفن و نام قبض، آن را پرداخت كرد.

برای پرداخت قبض تلفن همراه نيز می‌توان به بخش قبض موبايل رفته و به صورت خودكار قبض تلفن همراه را مشاهده و پرداخت كرد. برای پرداخت قبض تلفن همراهی كه خط آن متعلق به كاربر نيست بايد حتما شماره تلفن همراه در قسمت مشخص‌شده آن وارد شود. يكی از امكانات ديگر كه پرداخت قبض را براي كاربران از اين هم آسان‌تر مي‌كند، اسكن قبض است كه می‌توان بدون نياز به شناسه، براي پرداخت قبوض اقدام كرد. نكته‌ ديگر اينكه امكان پرداخت قبوض هم از طريق كيف پول شاپ و هم به صورت مستقيم از طريق درگاه بانكی وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.