راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری جلسات انتخاب رؤسای کمیسیون‌های نصر تهران / انتخاب کلیه‌ رؤسا تا پایان مهرماه

از اوایل هفته‌ جاری جلسات انتخاب رؤسای ٢٢ کمیسیون‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران آغاز شده است و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، پس از برگزاری انتخابات اعضای ٢٢ کمیسیون تخصصی سازمان و پس از آن تأیید منتخبان هر یک از کمیسیون‌ها در کمیته‌های راهبری رسته‌های «سخت افزار و ارتباطات»، «توسعه نرم افزار» و «خدمات فناوری اطلاعات»، جلسات انتخاب رؤسای کمیسیون‌ها از روز یکشنبه هجدهم مهرماه آغاز شد.

گفتنی است تاکنون جلسات انتخاب رئیس کمیسیون‌های «صندوق‌ مکانیزه‌ فروش»، «فروشگاهی»، «فین‌تک»، «خدمات دامنه و وب‌سایت»، «هوش مصنوعی و علم داده»، «بازی و سرگرمی»، «افتا»، «اینترنت و انتقال داده‌ها»، «اینترنت اشیاء» و «ساخت مراکز داده» برگزار شده است.

جلسات مربوط به انتخاب رئیس کمیسیون‌ها در هفته‌ آینده نیز ادامه خواهد یافت و باقی کمیسیون‌ها نیز تا پایان مهرماه رؤسای خود را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است براساس آیین‌نامه‌ تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، پس از انتخاب رئیس هر یک از کمیسیون‌ها، کمیته‌ راهبری رسته‌ مربوطه او را به هیئت‌مدیره معرفی می‌کند و پس از تصویب هیئت‌مدیره، رؤسای کمیسیون‌های ٢٢گانه‌ دوره‌ ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.