راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتصال هتل‌های «آریوبرزن» شیراز و «داد» یزد به سامانه رزرو هتل لاماسو

با تکمیل تدریجی فرایند واکسیناسیون در کشور، کارشناسان به رونق بیشتر حوزه گردشگری امیدوار هستند و در این‌ بین پلتفرم «لاماسو» در تلاش است با گسترش پوشش سامانه رزرو هتل در شهرهای مختلف به مجموعه‌های گردشگری و مسافران کمک کند و هتل‌هایی مانند «آریوبرزن» شیراز و «داد» یزد را نیز تحت پوشش سامانه رزرو «لاماسو» قرار دهد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه «پاد»، دو هتل شناخته‌شده و پرطرفدار «آریوبرزن» واقع در شهر شیراز و «داد» در شهر یزد با پلتفرم «لاماسو» همکاری کرده و به سرویس یکپارچه رزرواسیون هتلی متصل شده‌اند.

هتل چهارستاره «آریوبرزن»، با بیش از دو دهه سابقه‌ فعالیت در عرصه‌ گردشگری، همواره تلاش داشته تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشد. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی و تمامی بخش‌های آن با مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین امکانات به‌روزرسانی شد. در ضمن هتل «آریوبرزن» از سامانه رزرو هتل «لاماسو» نیز بهره می‌برد.

هتل «داد» هم به‌عنوان تنها هتل چهارستاره استان یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه‌ای بی‌نظیر از یک هتل کلاسیک است که با فناوری‌های روز همراه شده و از ساختار رزرواسیون یکپارچه برخط هتلی «لاماسو» بهره می‌برد.

استراتژی «لاماسو»، استفاده از راهکارهای ارتباطی تماماً برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور نیاز مبرمی به آن احساس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده از نیروی انسانی به حداقل می‌رسد و با کاهش بار کاری نیروی انسانی سبب افزایش دقت و سرعت می‌شود.

بر این اساس، طرح‌ریزی «لاماسو» از سال ۱۳۹۵ آغاز شد. از آن زمان تابه‌حال، «لاماسو» با توسعه زیرساخت مناسب ارتباط اقامتگاه و مراکز فروش و با گسترش فعالیت‌های خود، راهکارهای مختلفی به‌منظور بهبود رویه‌های ارتباطی در صنعت گردشگری ارائه داده است.

«لاماسو» پلتفرم رزرواسیون برخط هتلی است که مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» فعالیت می‌کند و متعلق به هلدینگ فناپ است. «سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توانید به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.